כמה אפליקציות מפעילים ביום ולכמה זמן?

דו"ח שמנתח את השימוש באפליקציות הסלולר ב-10 מדינות שונות מלמד כי המשתמש הממוצע עושה שימוש בעשר אפליקציות כשהדפדפן והרשתות החברתיות בראשן (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יצרניות האפליקציות מתחרות ביניהן על כמות השימוש של המשתמשים שיכולה להכניס להם פרסומות וכוח רב. חברת App Annie, העוסקת בניתוח שוק האפליקציות, פרסמה את הנתונים הרשמיים שלה בנוגע לשימוש באפליקציות ברבעון הראשון של שנת 2017. הנתונים נאספו מ-10 מדינות: הודו, ברזיל, סין, דרום קוריאה, בריטניה, ארצות הברית, צרפת, גרמניה, מכסיקו ויפן.

מהנתונים עולה כי משתמש ממוצע פותח כ-10 אפליקציות בלבד במהלך היום, ומפעיל כ-30 אפליקציות בחודש. בנוסף, עולה כי בין שליש לחצי מהאפליקציות המותקנות במכשיר הן כאלה שישתמשו בהן לתקופה של יותר מחודש ימים. האחרות יימחקו הרבה קודם.

האפליקציות הפופולריות בקרב משתמשים הן האפליקציות השימושיות המסייעות ביום יום - כמו דפדפן ה"ספארי" של משתמשי iOS או גוגל בקרב משתמשי אנדרואיד. אחריהן ברשימה - אפליקציות תקשורת ורשתות חברתיות דוגמת הוואטסאפ האפליקציה הפופולרית ביותר בישראל.

למרות שבעלי אייפון משתמשים ביותר אפליקציות בחודש, ניכר כי משתמשי אנדרואיד חזקים בגיימינג - והם מבלים זמן רב יותר בשימוש באפליקציות של משחקים למיניהם. ניתן לציין כי תכונות רבות באנדרואיד ניתנות לשימוש גם ללא אפליקציה ייעודית בניגוד לאייפון שדורש אפליקציה כמעט לכל דבר.

בניגוד לשנתיים הקודמות, הדו"ח העלה גם פער בזמני השימוש, כשב-2017 ניכר כי משתמשים מבלים זמן רב יותר בממוצע בשימוש באפליקציות האהובות עליהם. השיאנית היא קוריאה הדרומית, עם זמן שימוש ממוצע של כ-200 דקות ביום באפליקציות, היפנים עם 170 דקות בממוצע ביום, האמריקנים עם 140 דקות ואילו הצרפתים עם פחות מ-120 דקות שימוש ביום. ישראל לא מופיעה בדו"ח של אפ-אני אבל סביר שהמספרים יהיו גבוהים בהחלט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר