ירושלים שלי - להקת ווקאל'ס ושי אברמסון

להקת ווקאל'ס, מארחת בסינגל בכורה את החזן הראשי לצה"ל שי אברמסון לדואט בשיר 'ירושלים שלי' אותו כתבו והלחינו איציק דדיה והמנהל המוזיקלי נתנאל בן גיאת (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

להקת ווקאל'ס, הפרוייקט החדש מבית FDD Productions בסינגל בכורה מסקרן ובו היא מארחת את החזן הראשי לצה"ל שי אברמסון לדואט מיוחד בשיר 'ירושלים שלי'. את השיר כתבו והלחינו איציק דדיה ומנהלה המוזיקלי של הלהקה, נתנאל בן גיאת, והוא יוצא כעת, לקראת יום ירושלים שבו נציין 50 שנה לשחרור העיר.

חברי להקת ווקאל'ס, כולם בוגרי להקת הרבנות הצבאית, שירתו תחת פיקודו של שי אברמסון שהשתחרר לאחרונה מצה"ל בדרגת סא"ל, ובחרו לשתף איתו פעולה בדואט המיוחד הזה כאות הוקרה על תרומתו האדירה ללהקת הרבנות שהפכה תחת פיקודו לחלק משמעותי מפס הקול של המוזיקה היהודית. אברמסון ימשיך לשמש בתפקידו כאזרח עובד צה"ל.

יצוין כי הלהקה בחרה להוציא לראשונה את השיר 'ירושלים שלי' בשיתוף ארגון 'זהות' דווקא בגרסה ווקאלית, ולא בגרסה מלאה בכדי להדגיש את הסגנון הווקאלי המיוחד שמאפיין את הלהקה. בקרוב, לאחר ימי ספירת העומר תצא בעז"ה הגרסה המלאה של השיר בצירוף קליפ ייחודי שצולם על חומות ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר