לקראת ל"ג בעומר

הקובייה שעשויה להפחית את הסכנה שבמדורות

החום הלוהט סביב מדורות ל"ג בעומר לא מונע מילדים רבים את ההתקרבות אליהן, וכל שנה מחדש מתחוללים אסונות קשים יותר ופחות. האם נמצא הפיתרון לכך? צפו (מעניין, ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקובייה חונקת את האש (צילום: באדיבות המצלם)

בעוד ימים ספורים יציינו המוני בית ישראל את ל"ג בעומר בהדלקת אלפי מדורות - רבות מהן של ילדים, שהסכנה בשהייתן בסמוך ללהבות ולעתים אף ב"ניהולם" את הדליקות גובלת בחוסר אחריות.

כל שנה מחדש המציאות העגומה הזו מתפוצצת על גופם של ילדים ומותירה בהם צלקות במקרה הטוב. יתכן ואמצעי חדש שהושק לאחרונה עשוי להפחית את דאגות ההורים: קוביה לכיבוי מהיר של אש היכולה להגביר את הבטיחות באזור החם והמסוכן.

איך זה עובד? מגע הקוביה עם האש יוצר אפקט מיידי של פיצוץ שמפזר אבקה שחונקת את האש תוך שניות ספורות. כל שצריך לעשות זה להשליך את הקוביה לאש, גם ממרחק של כמה מטרים, ופעולת הכיבוי תתבצע בעצמה תוך שניות ספורות. תפעול הקוביה פשוט ונוח ואינו דורש ידע מוקדם, הכשרה או הכנות מיוחדות.

ערן בן זאב, ממעצבי המוצר שנקרא "סנקס" שלאחרונה משווק גם אצל יצרני ארונות קודש שעלולים לעלות בלהבות, מסביר ל"כיכר השבת": "מדובר בשכבת הגנה ובטיחות נוספת שללא ספק מסירה דאגה משמעותית בליל המדורות מהורים ומהרשויות. הקוביה הינה מוצר מציל חיים שמיועד לסייע בהגנה מפני התפשטות אש לרבות הגנה לסכנה מהמדורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר