שוב סערה

בית שמש: ילד זרק אבן על אישה "לא צנועה"

אישה נפצעה קל בבית שמש לאחר שילד השליך עליה אבן בטענה שהיא אינה לבושה בצניעות. האירוע עורר סערה רבה ברחבי הרשת והחזיר את המתיחות בין התושבים לעיר (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: חשבון הפייסבוק של אביהו פרץ)

שוב עולה בית שמש לכותרות בצורה שלילית סביב המתח בין חרדים לחילונים בעיר: ילד השליך אתמול (שלישי) אבן על אישה בת 50 שצעדה בסמוך למרכז קניות בבית שמש, בטענה כי אינה צנועה מספיק.

האישה נפצעה באורח קל ופונתה על ידי מתנדבים חרדים לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הילד נמלט מהמקום, והמשטרה פתחה בסריקות אחריו, אולם עד עתה הוא טרם אותר.

האירוע עורר סערה בעיר שידעה בעבר מאבקים בין חרדים לחילונים. בני משפחתה של הנפגעת פרסמו את תמונותיה ברשתות החברתיות ועוררו תגובות קשות במיוחד כנגד הציבור החרדי.

בתה של המותקפת כינתה את האירוע "פיגוע" ואמרה כי אמה נפצעה בראשה ונזקקה לתפרים. "היום אחר הצהריים אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש (לא ברמת בית שמש) ואחד מ'מאמיני אלוקים' החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת, והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה.

"לא פעם ראשונה שזה קורה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו אבל אבן על הראש? למה אתם קיימים בעולם בכלל?", הוסיפה. "ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוקים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם, ושכל אדם צריך עם אמונתו לחיות. וגם אם אלוקים יחליט שלא מגיע לך יותר לראות אני אסכים איתו. כי הסבל שאימא שלי עוברת כרגע לא מגיע לה על זה שהיא רצתה לעשות הליכה בעיר שלה", כתבה הבת הפגועה.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, שוחח עם מפקד תחנת משטרת בית שמש סנ"צ רונן גורש, והזמין אותו לדיון מיוחד בישיבת הנהלת העירייה הקרובה על האירוע החמור.

ראש העיר העביר אף מסר אישי לנפגעת, "אני כואב מאוד את הפגיעה החמורה בתושבת עירנו היקרה רחל אסרף ומאחל לה מעומק ליבי בריאות מלאה ומהירה".

יצוין, כי בעצרת יום הזיכרון המרכזית גינה ראש העיר בחריפות רבה את הסיקריקים הקיצוניים הפועלים באלימות נגד החוק וההלכה וקרא להם לעזוב את בית שמש, עם זאת ביקש ראש העיר מתושביה הוותיקים של בית שמש להבדיל בין רובה המוחלט של האוכלוסייה החרדית המתגוררת בעיר לבין אותו קומץ קיצוני הפועל ללא אף גיבוי רבני וציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר