באיחור של כשבועיים

צפו בתיעוד: שיגעון הספינר הגיע למגזר החרדי - ובגדול

תורי ענק נרשמים בחנויות הצעצועים בריכוזים החרדים בעקבות שיגעון הספינר, שבאיחוד אופנתי של כמה שבועות - הגיע גם למגזר החרדי. צפו בתיעוד מחנות צעצועים בירושלים (מעניין)

(צילום: יעקב כהן)

באיחור אופייני, טרנד ה"ספינר" הגיע גם לילדי המגזר החרדי, ובימים האחרונים נצפו תורי ענק של מאות ילדים בחנויות הצעצועים בריכוזים החרדים.

היום בירושלים (צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

ה'ספינר', הפך לאחרונה ללהיט בלתי מוסבר בקרב ילדים - ולא רק. מדובר בסך הכל בחתיכת פלסטיק היושבת על כעין ציר (לאגר) וניתן לסובב אותה במהירות ולבצע איתה פעלולים.

מתברר כי המשחק התחיל בכלל כצעצוע שפותח במיוחד עבור ילדים שסובלים מאוטיזם ומהפרעות קשב וריכוז. הפעולה המוטורית והחזרתית של המשחק בספינר מסייעת לילדים אלה, שלעתים סובלים מהתפרצויות זעם או מטיקים, לשמור על ריכוז ולהישאר רגועים.

חמישה דברים שלא ידעתם על הספינר (וידאו: BABI PLAZA)

מחיר ה'ספינר' מתחיל בעשרה שקלים, ומגיע עד ל-150 שקלים לדגמים מובחרים שמנצנצים, מאירים או מסתובבים לדברי היצרנים טוב יותר.

(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

ב"בוטיק הצעצועים" בירושלים סיפרו על תורי ענק וכמויות גדולות של ספינרים שאוזלים במהירות. בעל חנות צעצועים נוספת סיפר על מחסור רב. "כל כמות שיביאו לנו נצליח למכור. הזמנתי מהונג קונג עשרת אלפים יחידות, לפי הביקוש שיש עכשיו אני אעיף אותם בקלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר