השכנים לא ידעו

הזנחה חמורה: נער בן 14 נכלא על ידי הוריו בדירה - כל חייו

שוטרים שהוזעקו לדירה בעיר חדרה ממנה בקע סירחון עז גילו לחרדתם כי בחדר נעול, בין פסולת רבה ובהזנחה קשה, הוחזק נער בן 14 - על ידי הוריו, ומעולם לא יצא מהדירה. והשכנים? לא ידעו (חדשות)

הדירה בה נמצא הנער (צילום: מתוך ynet)

נער כבן 14 נמצא בצהריים (חמישי) בדירה בעיר חדרה כשהוא במצב של הזנחה חמורה. המשטרה הגיעה לדירה בעקבות תלונה של גורמי הרווחה בחדרה לפיה הנער הוחזק על-ידי הוריו בדירה ככל הנראה מבלי שיצא ממנה מעולם.

המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה את הוריו של הנער, כבני 60. הנער, שאינו דובר עברית, פונה מידית לטיפול גורמי הרווחה ולבדיקה רפואית בבית החולים הלל יפה.

הנער נמצא כמעט בטעות לאחר ששכנים של המשפחה התקשרו לעירייה ודיווחו על צחנה עזה הבוקעת מהדירה. למקום הגיעו פקחי העירייה שמצאו דלת נעולה, חששו שבדירה נמצאת גופת אדם והזעיקו את המשטרה.

השוטרים שהגיעו לדירה המשיכו לנסות להיכנס אליה, אולם לא הצליחו לפרוץ את הדלת. בהמשך, אחד השוטרים נכנס לדירה דרך החלון ואז הותקף על-ידי הוריו של הנער שהמתינו כל העת מאחורי הדלת. השוטר הצליח להשתלט על ההורים ופתח את הדלת ליתר השוטרים והפקחים.

השוטרים והפקחים שנכנסו הופתעו מהזוהמה הרבה, הם נחשפו להזנחה הקשה ולצחנה ולפסולת במקום. השוטרים המשיכו לבצע סריקות ומצאו בחדר נעול את הנער כשהוא במצב של הזנחה קשה.

מבירור עולה כי ההורים עברו לחדרה ב-2009, מבלי שלרשויות היה ידוע על כך שמתגורר עמם נער עליו הם לא דיווחו כלל. גם שכנים סיפרו כי מעולם לא הבחינו בנער. כאמור, ההורים עוכבו לחקירה על מנת לשפוך אור על הפרשה המוזרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר