הניח תפילין בכותל

התמונה חשפה: עיתונאי הארץ בני ציפר מתחזק בדת

העיתונאי שהגדיר את אנשי חב"ד העומדים בקרנות הרחוב ומציעים לכל להניח תפילין כ"ציידי נשמות", נחשף כמי שבעצמו עמד בכותל, הניח תפילין ואף הודה על כך בחום (ציצית)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ציפר עם תפילין בכותל (צילום: באדיבות שבועון תנועת חב"ד - 'כפר חב"ד')

במלאות יובל שנים ל"מבצע תפילין", עליו הכריז הרבי מליואבוויטש, מתפרסם הבוקר (חמישי) בשבועון תנועת חב"ד - 'כפר חב"ד' פרויקט מיוחד לסיקור התופעה, ובין השאר נחשפת בו תמונה של לא אחר עורך 'התרבות והספרות' של העיתון הארץ בני ציפר.

לפני כעשור כתב עיתונאי התרבות הפרובוקטיבי את הדברים הבאים: "עורו החילונים! די להיות מיעוט נרדף. אל תניחו תפילין ברחוב ואל תיכנעו לבקשת כל ציידי הנפשות האלה שאורבים בקרנות הרחובות ובקניונים, שמשתמשים בנימוק השקרי 'אתה יהודי'".

כעת כאמור הוא נחשף כמי שהניח בעצמו תפילין במסגרת המבצע, כשאחד מאנשי חב"ד המפעיל דוכן תפילין ברחבת הכותל המערבי, שיתף במקרה בו בני ציפר הסכים להניח תפילין לאחר שביקש ממנו.

לדבריו, הוא אף "הודה בחום על ההזדמנות להניח תפילין בכותל", סיפר הפעיל, אחד מתוך 50 כמותו שתיארו רגעים מיוחדים אותם חוו במסגרת המבצע המיתולוגי שלא פוסק כבר 50 שנה.

יצויין, כי ל"כיכר השבת" נודע כי בני ציפר לא הסתפק באותה הנחת תפילין, אלא עמד לאחרונה בקשר עם רבנים מחוגים שונים, במה שנראה כגישושים לקראת התחזקות בדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר