המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

האנטישמיות מתגברת בכל העולם, תקשיבו טוב יהודים, בכל העולם! באירופה, ארצות הברית, אמריקה, אוסטרליה ואפריקה. בקרוב שכניהם יתהפכו עליהם ויפגעו בהם קשות (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, כל מה שעושה בעולם הזה - הכל ברחמים. לנו, בני האדם, יש נקמה, שנאת חינם ויצר הרע בגוף, ולפעמים שמחים כשאדם נפגע חס ושלום, או שקורה לו משהו - 'בנפול אויבך אל תשמח'. בורא עולם לא שמח בזה. בורא עולם, גם כשמביא דברים קשים ביותר לעולם, אסונות טבע, או שמֵמית אנשים, הכל ברחמים, ביושר ואמת והתוצאה הסופית - טהרה וקדושה לטובת העולם, ארץ ישראל הקדושה, גאולה ומשיח.

בורא עולם מתעתע בכל העולם, בורא עולם שולח למנהיגי העולם, מלאכים שידברו מגרונם והמנהיגים חושבים שהם מדברים. כך בורא עולם מושך בחוטים, מתעתע, מסבך, מְתַסְבך ומבלבל את כל מדינות העולם דרך המנהיגים. את הכל עושה בורא עולם בכדי שלא יפריעו לארץ ישראל הקדושה. את הכל עושה הקדוש-ברוך-הוא! חבל על המחשבות השליליות והדמיוניות שהעולם מתנהל מעצמו – שקר גדול! בגלל שהעולם התקדם והתפתח שכלית בצורה גבוהה מאוד, שכחו שיש בורא לעולם, שכחו שיש לכל אחד תפקיד וייעוד בעולם הזה וחושבים 'כוחי ועוצם ידִי עשה לי את הַחַיִל הזה' - זו טעות חמורה במחשבתם של בני האדם. הקדוש-ברוך-הוא מחכה לילדיו שיִפנו אליו ויגידו 'תודה הקדוש-ברוך-הוא על כל הטוב שנותן לנו, על המוח היהודי, על הפטנט היהודי, על הצבא הכי טוב בעולם ועל הכלכלה הכי טובה בעולם!'

בארץ ישראל ימשיכו לִבנות והנדל"ן ימשיך להתפתח, ירצו או לא ירצו כי צריכים להגיע מיליוני יהודים. יש גאולה ויש משיח שצריך לצאת כל רגע בפרהסיה, על זה צריך יהודי להודות בכל שניה שהוא חי ונושם.

בורא עולם מאפשר לייצר טילים, תחמושת, נשק, מטוסים, אוניות ומכוניות, אבל בורא עולם הוא הקובע לכל טיל וטיל, אטום או לא אטום, לאן יגיע ואם יתפוצץ. אם בורא עולם משגיח על הבהמות, העופות, החיות והדגים, משגיח על בני האדם והמלאכים בשמיים, אז משגיח גם על כל טיל לאן יגיע ואם יתפוצץ או לא. אז אין לנו מה לפחד, יהודים בארץ ישראל הקדושה, הכל מתחיל ממנו ומסתיים ממנו. רוצה הקדוש-ברוך-הוא שילדיו היהודים יאמינו בכוחותיו ולא יאמינו ביכולות שלהם, כי את הכוח מקבלים מבורא עולם. לכל יהודי יש צינור המחובר לקדוש-ברוך-הוא, כשאדם נמצא ברוחניות, קדושה וטהרה - הצינור מתרחב מאוד והתחברותו לבורא עולם הרבה יותר גדולה. אם היהודי עושה ההיפך מרצון בורא עולם, חס ושלום - ניתק הצינור מהקדוש-ברוך-הוא והוא הולך מדחי אל דחי, ממכה למכה, מצרה לצרה.

הקדוש-ברוך-הוא מסתכל על היהודים מלמעלה, על העולם, בני אדם אוכלים ושותים, ישנים וקמים, הולכים לנוחיות, עובדים, פרים ורבים, ושואל אותם בורא עולם: 'אתם לא מבינים שהכל ממני?! שאני מנהל את העולם כולו?!' בורא עולם רוצה שהיהודים יתפללו אליו שלוש תפילות ביום, יברכו ברכת המזון, יקיימו את עשרת הדיברות, ילמדו תורה, יאכלו אוכל כשר למהדרין, יברכו על הכל, יקפידו על שמירת השבת, יתחתנו מוקדם - הכל לטובת היהודי, בריאותו ואריכות ימיו.

בורא עולם מחכה לאחדות ולהתלכדות של השמאל והימין. אומר להם הקדוש-ברוך-הוא: 'אין לכם לאן ללכת, כל העולם שונא את היהודים שמחוץ לארץ ישראל. תהיו באחדות ואהבה ותשמרו על כל סנטימטר מאדמת הקודש'.

כל המאיימים בטילי אטום - גאוותנים. כל טילי האטום בעולם נמצאים תחת השגחתו של בורא עולם, כל טיל וטיל. כל אדם או מדינה שירצו ללחוץ על 'הכפתור', הקדוש-ברוך-הוא אומר להם שיפוצץ אותו בתוך אותה מדינה עצמה, אותה צוללת, אוניה או מטוס. במילים אחרות: יתפוצץ להם בפנים. בורא עולם נשבע והבטיח שלא יהיו אש, גופרית ומבול בעולם.

הנשיא טראמפ הזמין את אבו מאזן לארצות הברית כדי לרכך את המתח. טראמפ רוצה לעזור בשלום, הוא יודע שהשלום בלתי אפשרי ושהיהודים לא מוותרים על אף סנטימטר מארץ ישראל. טראמפ רוצה לעזור לישראל בלי רעש - קודם נעשה אחר כך נשמע. הוא מומחה, משחק עם העולם פעם כך ופעם כך, כל פעם אומר דבר אחר. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'לב מלך ביד ה'! נתתי לו חכמה, בינה ודעת, לנהל את ארצות הברית ולתקן את המעוות בעולם, הכל לטובת ארץ ישראל'. כל הפסיכולוגים, הפסיכיאטרים והמומחים שאומרים שטראמפ לא יציב, אומר להם הקדוש-ברוך-הוא: 'אתם לא יודעים כלום, אני מנהל את העולם וטראמפ הוא המנהיג הכי טוב בעולם'. אובמה, במשך שמונה שנים עשה כאילו שקט בעולם. בכהונתו התרבה דאע"ש בעולם, התרבו הפשע והאנשים המסוכנים בכל המדינות, כי הוא טאטא הכל מתחת השטיח. נתן כסף ותקציבים כדי להשתיק את המדינות.

בסוריה, נהרגים מאות אלפים. זו מלכודת אש של קרבות אש והרג עשרות אלפים. סוריה מלאה טינה, נקמה, שנאה והרג. כל מי שירצה לעזור לה על אדמת סוריה – ייהרג, הסורים יהרגו אותו.

פוטין מביא בכל פעם רעיון חדש, משתף את תורכיה ואיראן, כדי לשלוט במזרח התיכון.

איראן רוצה להמשיך בייצור האטום, למרות שיש לה אטום.

תורכיה, לא יעזור לארדואן כלום. ארדואן פוחד על עצמו. הוא הורג אלפים ומעלים את המתנגדים. הורג אחד - קמים אלפים. מהפכה תהיה, סבלנות.

בעיראק הורגים כל מה שבא ליד. כל מה שכתוב בעשרת הדיברות לא לעשות – הם עושים.

חמאס ממשיך לחפור מנהרות. כל יום מקבל אלפי טונות של מלט, ששמונים אחוז ממנו הולך למנהרות. גם בצפון יש וחופרים מנהרות.

אבו מאזן שחקן מעולה, צחק על טראמפ. הוא רוצה רק כסף וטראמפ חושב שהוא תפס 'דג שמן'.

ירדן, המלך חי על סוללות. הוא הולך ומתבקע, הולך ומתפוצץ - ירדן מלאה מסתננים ופליטים, אין אף מדינה אחת בעולם שרוצה את הפליטים. הם מדברים בתקשורת, אך ליבם ופיהם אינם שווים.

בארץ ישראל, חייבים להחזיר את כל המסתננים למדינותיהם, בצורה חוקית.

נסראללה וחיזבאללה בוכים לאיראנים שיתנו להם תחמושת ונשק בחינם. הרוסים מוכרים לאיראנים, האיראנים רוצים להעביר לחיזבאללה וצה"ל מפוצץ בדרך. בסופו של דבר מי מרוויח מהעִסקה? הרוסים שמוכרים תחמושת, וככל שיפוצצו יותר תחמושת - כך רוסיה תתעשר יותר.

כל המדינות שתורמות כסף לאבו מאזן ולחמאס - תשעים אחוז מהכסף הולך לכיסם של המנהיגים, והאזרחים המסכנים לא מקבלים אגורה אחת שחוקה. נותנים להם לעבוד במנהרות, זו הפרנסה העיקרית שם, ועושים להם שטיפת מוח לשנאה גדולה ליהודים.

לבנון רוצה שקט ושלום. החיים בלבנון מודרניים, לא פרימיטיביים.

בצרפת יהיה ליהודים קשה ביותר. לא משנה מי יעלה, הבחור או הבחורה, עדיף ליהודים לעלות לארץ ישראל. הבחור מושך עם החיוך שלו והבחורה מדברת גלוי, אבל שניהם צוחקים על היהודים. הם באותה דעה, אותו לב ואותה שנאה, לגרש את היהודים מצרפת.

במצרים, השמאלנים, חמאס ודאע"ש, נלחמים עמוק בתוך מצרים. במדבר סיני הם נלחמים כדי למשוך לשם את הצבא והחיילים המצרים. סיסי לא יודע מה לעשות, התחרט שלקח את המנהיגות במצרים.

בורא עולם אומר לכל מדינות העולם ומנהיגיהם, לבריטניה, גרמניה וגם לאו"ם: כל מי שיפגע או ירצה לפגוע ביהודים בארץ ישראל הקדושה, בורא עולם יעשה הרס באותה מדינה באמצעות איתני הטבע, סיבוכים וסכסוכים קשים ביותר.

האנטישמיות מתגברת בכל העולם, תקשיבו טוב יהודים, בכל העולם! באירופה, ארצות הברית, אמריקה, אוסטרליה ואפריקה. שכניהם של היהודים, שהיהודים חושבים שהם חברים - טעות גדולה ביותר, בקרוב הם יתהפכו עליהם ויפגעו בהם קשות.

היהודים בחו"ל חושבים שהקדוש-ברוך-הוא 'לא הבין', שהם הבינו שצריכים לעולת לארץ ישראל. אז יהודים, הקדוש-ברוך-הוא גילה את האמת שלכם, שאתם מתעקשים איתו לא להגיע לארץ ישראל ואומר לכם: 'אגביר בצורה קשה ביותר את האנטישמיות ודאע"ש'.

צה"ל לא להיות בשאננות. גוג ומגוג זה בחו"ל - לא בישראל.

כל הנוהג ברִכבו ומוותר בתנועה וכל אדם המוותר לחברו - חי חיים ארוכים ובריאים וצוחק אחרון. ארץ ישראל היא ארץ הצבי, גדֵלה ומתרחבת בכל יום, כמו עובר ברחם אִמו, כדי לקלוט את מיליוני היהודים שצריכים להגיע לארץ ישראל.

ענן אש מגן ושומר, כיפה נמצאת מעל ארץ הקודש, משיח נשמתו מסתובבת ומגינה על ארץ ישראל כל לילה.

בורא עולם מקשיב למשיח, מדבר מגרונו, ואומר למשיח 'תמשיך לעזור ולהציל את ילדיי'. החיים והמוות בידיו של הקדוש-ברוך-הוא. משיח יכול לבטל כמעט כל גזרה, בתנאי שזו התחלה, עד שני שליש מהזמן שעבר. אם עברו שני שליש ומעלה - נגזר דינו של האדם ואין מה לעשות. משיח פועל ועובד, עושה הכל בשמחה ולא שואל 'למה'. בורא עולם מדבר מגרונו של משיח. משיח הוא אדם פשוט, עניו וצנוע, יש בו הכל, יש בו חסד ונתינה ורוצה לעשות רק טוב ליהודים. הקדוש-ברוך-הוא שמח בצמיחתו של המשיח. הקדוש-ברוך-הוא מכין שרטוט של פני האדם וגופו לכל אחד ואחד. משיח זה לא מיליונר, משיח זה לא תעודות ותארים, משיח זה אדם, איש אלוקים נאמן לקדוש-ברוך-הוא ונאמן להציל את היהודים בארץ ישראל הקדושה. כל מה שהקדוש-ברוך-הוא שם בפיו, הוא מדבר ומעביר ליהודים. יהודים יקרים, רק שתדעו לכם שכל הגויים בעולם עוקבים אחרי המסרים שאנחנו כותבים כל שבוע ושבוע. כולנו מחכים בכל שנייה ורגע להתגלות מלך המשיח ברחמים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר