אחרי אישור ההקצאות: הנציגים עלו לבית הגר"ח

ביום חמישי בערב, לאחר ההצבעה בעיריית ב"ב על אישור ההקצאות למוסדות התורה והחסד, עלו רבנים וראשי קהילות לביתו של מרן שר התורה שתמך בתהליך (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ביום חמישי בערב, לאחר ההצבעה בעיריית ב"ב על אישור ההקצאות למוסדות התורה והחסד, עלו רבנים וראשי קהילות יחד עם מ"מ ראש העיר ויו"ר סיעת דגל התורה בבני ברק הרב אברהם רובינשטיין למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שקבלם בחיבה יתירה ובחביבות מופלגת.

מרן שר התורה שנתן לאורך כל הדרך את ברכתו והסכמתו להליך ההקצאות התעניין בפרטים ובירך את כל העוסקים במלאכה בברכת הצלחה מרובה.

כזכור בסוף השבוע בדיון שהתקיים אישררה מליאת מועצת עיריית ב״ב שוב את הליך ההקצאות שעבר בישיבה הקודמת לפני כחודש כאשר הפעם נציגי דגל התורה שהשתתפו בהצבעה תמכו בהחלטה ובכך ׳תיקנו׳ את הצבעתם הקודמת.

ל"כיכר השבת" נודע כי סגן ראש העיר מנחם שפירא נאלץ להיעדר בשל התחייבות קודמת ועל כן לא נטל חלק בהצבעה.
יצויין כי מי שנתן את ההוראה לחברי מועצת העיר מטעם סיעת דגל התורה היה הגאון רבי יהודה סילמן שמונה לתפקיד זה ע״י מרנן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן ושר התורה הגר״ח קנייבסקי.

כזכור בסיבוב הקודם התנגדו חברי המועצה הליטאים בנחרצות אולם הפעם לאחר פגישות ודיונים שונתה המדיניות והוחלט שלא להתנגד להליך ההקצאות בהצבעה.

יצויין עוד כי לא ברור מדוע הוחלט להביא את הנושא שוב למועצת העיר לאישרור מחדש זאת לאחר שההחלטה עברה ברוב גדול גם בישיבה הקודמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר