לאחר הניקיון

בן ה-14 המבודד מחדרה יוחזר לדירת הוריו

תחילה היה נראה כי נחשפה פרשת התעללות קשה, עם בידודו במשך כל חייו של נער בן 14 מחדרה. לאחר שמיעת מספר עדויות נוקו הוריו מחשד זה והוא יוחזר לרשותם (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יציאתו מהבידוד (צילום: חדשות 2)

גורמי הרווחה שמטפלים במקרה הנער בן ה-14 שאותר בשבוע שעבר בדירה מוזנחת בחדרה, החליטו היום (ראשון) כי הוא יוחזר להוריו לאחר שהבית יהיה נקי ויעבור שיפוץ. לפי בקשתם, ההורים יהיו אחראים על מלאכת הניקיון והשיפוץ, בסיוע שהם יקבלו מעיריית חדרה.

כזכור, ביום חמישי האחרון עוכבו ההורים לחקירה בחשד שהתעללו בבנם וסגרו אותו במשך שנים בבית, כשהנער אותר בדירה המוזנחת לאחר ששכנים של המשפחה התקשרו לעירייה ודיווחו על צחנה עזה ששוררת בבניין. בעקבות מספר עדויות נשללה עבירת ההתעללות. התברר כי מצב בריאותו של הנער טוב והוריו נהגו להוציא אותו מהבית. מבדיקת המקרה מתברר כי הסיבה לכך שהנער לא היה מוכר לעירייה ברישומים ובמוסדות החינוך היא חוסר תיאום בין משרדי החינוך והפנים.

הוצאתו של הנער מהבידוד (צילום: באדיבות חדשות 2)

כמו כן, הנער אכן גדל בבית מוזנח, אך היה מטופל על ידי רופא ולכן הוחלט שלא לעצור את ההורים והם שוחררו. החקירה כעת מתמקדת בחשד לביצוע עבירה של הזנחת מושגח, זאת כיוון שהוריו לא שלחו אותו ללימודים.

הנער עדיין מאושפז בבית החולים הלל יפה בעיר, לא בשל מצבו הרפואי אלא עד למימוש החלטת שירותי הרווחה על עתידו. הוריו היו במהלך סוף השבוע אצל קרוביהם מחוץ לעיר, לאחר שביקרו את בנם בבית החולים, בליווי עובדת סוציאלית.

עם הסיום המפתיע של הפרשה, עיריית חדרה אמורה להחליט היום לאיזו מסגרת יישלח הנער בן ה-14 שהוחזק בבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר