הפסיכיאטר קבע

"לא היה שפוי": העורף מטבריה יחמוק מעונש?

פסיכיאטר בכיר שמונה על ידי בית המשפט קובע היום, כי מאיר גולדשטיין מטבריה שערף את ראשה של גרושתו אדל, היה בלתי שפוי בעת הרצח. בכך הוא עשוי להינצל מעונש. צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרוצח בבית המשפט, היום (צילום: צילום: עידו ארז, ynet)

חוות דעת פסיכיאטרית שהוגשה היום (שני) בעניינו של מאיר גולדשטיין, המואשם ברצח גרושתו אדל ובעריפת ראשה, קובעת כי הוא "לא היה שפוי בעת המעשה". בינתיים מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת והוא יישאר בתנאי אשפוז.

הקביעה הזו היא תוצאת בדיקה שנעשתה על ידי פסיכיאטר בכיר בתוקף מינוי של הפסיכיאטר המחוזי על פי צו של בית המשפט. אם תתקבל חוות דעת זו בדיון שיתקיים בסוף החודש, עשוי גולדשטיין להינצל כך מעונש על מעשהו הברברי.

"מאיר גולדשטיין היה שרוי במצב פסיכוטי בעת הרצח, לא ידע להבדיל בין טוב לרע ולא היה אחראי למעשיו", נכתב בחוות הדעת. הפסיכיאטר קבע כי בעת האירוע פעל גולדשטיין ממניעים חולניים, בחוסר שיפוט, לא ידע להבדיל בין טוב לרע ובין מותר לאסור - ולא היה אחראי למעשיו.

כזכור, בכתב האישום נטען כי גולדשטיין נכנס לדירה של אדל קלמן, גרושתו, בתואנה שהוא מעוניין לקחת חפצים שלו. לאחר מכן הוא עשה את עצמו יוצא מהדירה וארב לה. כשיצאה, דקר אותה למוות בסכין ולאחר מכן כרת את ראשה.

בשלב זה הוא הצית את הגופה ויצא מהבית כשהוא אוחז בראש הכרות. הוא ניסה להצית גם אותו, זמן קצר לאחר מכן נעצר, ואז מלמל כי אשתו הייתה "עמלק". "הוא אמר שבת קול יצאה ואמרה לו מה לעשות, אבל הוא קיבל הוראה מאותה בת קול", סיפר סנגורו עו"ד אפרים דמרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר