אסון בערד

הדירה נשרפה; בני זוג נלכדו למוות בלהבות

כוחות הרפואה נאלצו לקבוע את מותם של גבר ואישה, משריפה שפרצה בדירת מגורים. נבדקת האפשרות כי האסון אירע כתוצאה מפיצוץ בלון גז, אך גם כיוונים אחרים אינם נשללים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות מד"א. תמונות: מדברים תקשורת)

בשריפה שפרצה בצהריים (שני) בדירת מגורים בערד, נהרגו שני בני אדם, בני זוג, שנלכדו בלהבות.

פראמדיקית מד"א ירדן מאדר סיפרה: ""כשהגענו למקום ראינו שריפה בתוך הבית ועשן סמיך. כאשר כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה הם חילצו לחצר גבר כבן 50 כשהוא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. לאחר זמן קצר תוך כדי שכוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות הכיבוי אותרה בדירה נפגעת נוספת, אישה כבת 40 כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה גם כן במקום".

נבדקת האפשרות כי האסון אירע כתוצאה מפיצוץ בלון גז שגרם לאפקט הקטלני בו מצאו הדיירים את מותם, אך גם כיוונים אחרים אינם נשללים.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 15:12 נמסר על שריפה בדירה בערד. במהלך פעולות סריקה שבוצעו בדירה אותרה אישה כבת 40 ללא רוח חיים, פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה. סך הכל באירוע - 2 הרוגים, גבר כבן 50 ואישה כבת 40".

"שמיעת פיצוץ ושריפה של בית פרטי ברחוב יערה בערד. מהזירה פונה אדם ללא רוח חיים. כח משטרה במקום וחוקר זירה בדרך לאירוע לבחינת נסיבות האירוע", נכתב בהודעת משטרת מרחב נגב שבהמשך הוסיפה: "בזירת השריפה בבית פרטי ברחוב היערה בערד, בנוסף לגופת הגבר, אותרה אישה בשנות החמישים לחייה ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר