במתקן שטיפת הרכבים

כתב אישום נגד הצעיר שדרס למוות ילדה מביתר

הילדה מלי ברנשטיין בת ה-3 מביתר עילית נדרסה למוות בערב פסח בשנה שעברה בחניון הבנין בו פתח בחור צעיר עמדה מאולתרת של שטיפת רכבים. היום הוגש נגדו כתב אישום חמור (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הדריסה (צילום: דוברות המשטרה)

לבית משפט השלום לנוער בירושלים, הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד חרדי בן 17 מביתר עילית בגין גרימת מוות בנהיגה, תאונה בה נגרם נזק לאדם ולרכוש ונהיגה בלי רישיון נהיגה.

כזכור, בערב פסח בשנה שעברה נהרגה מלי ברנשטיין בת ה-3 מביתר, מדריסת רכס שנסע לאחור ב"שטיפת רכבים" מאולתרת שנפתחה בחניית בנין בעיר.

על פי כתב האישום, הצעיר ארגן עמדה זמנית לשטיפת רכבים בחניה הסמוכה לביתו. בשלב מסוים בשעות אחר הצהריים, הגיע למקום א.א. לצורך שטיפת הרכב. הנאשם ביקש ממנו את מפתחות הרכב על מנת להזיזו סמוך לעמדת השטיפה. באותה עת במדרכה שגובלת בחניה צעדו ילד בן 10 ואחותו מלי בת ה-3, בני משפחת ברנשטיין.

הרגעים הבאים חרצו את גורלה: "הנאשם נכנס לרכב, התניע והחל בנסיעה לאחור לכיוון המדרכה הממוקמת מאחוריו, במהלך הנסיעה לאחור עלה הנאשם עם הרכב על המדרכה ופגע עם חלקו האחורי של הרכב במנוחה ובאחיה הקטין, הנאשם המשיך בנסיעה לאחור עד שהתנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה. המנוחה והקטין נלכדו בין גב הרכב לגדר הברזל שניזוקה מפגיעת הרכב".

כאמור, כתוצאה מהתאונה, ספגה המנוחה פגיעת ראש קשה ופונתה לבית החולים שם נקבע מותה. גם לאחיה נגרמו שפשופים ופציעות כתוצאה מהתאונה.

"הנאשם התרשל בהתנהגותו ונהיגתו, בין היתר, בכך שנהג ברכב ללא רשיון נהיגה ומעולם לא למד לנהוג, נסע לאחור ברכב מבלי להסתכל ולהבחין במנוחה ובקטין עלה עם הרכב על המדרכה, פגע במנוחה ובקטין, לא בלם את הרכב ורק כאשר הרכב התנגש בגדר הברזל התוחמת את החנייה נעצר הרכב, בעת שהמנוחה והקטין לכודים בין הרכב לגדר", נכתב בכתב האישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר