"רוצח עם"

השר יואב גלנט: "הגיע הזמן לחסל את אסד"

שר הבינוי והשיכון האלוף (מיל') יואב גלנט הצהיר הבוקר בכנס הבינלאומי ללוחמת יבשה ולוגיסטיקה כי הגיע הזמן לחסל את נשיא סוריה אסד - "רוצח מתועב שמבצע רצח עם" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים צחי)

שר הבינוי והשיכון האלוף (מיל') יואב גלנט הצהיר הבוקר (שלישי) בכנס הבינלאומי ללוחמת יבשה ולוגיסטיקה כי הגיע הזמן לחסל את נשיא סוריה בשאר אל-אסד.

במהלך דבריו אמר גלנט: "הגיע הזמן לחסל את אסד - רוצח מתועב שמבצע רצח עם. כשנסיים עם זנב הנחש, נוכל להגיע גם לראשו שיושב בטהראן".

לדבריו: "אילו לפני 75 שנה היתה לנו את העוצמה הצבאית והביטחונית שיש לנו כיום, ההיסטוריה היתה נכתבת בצורה שונה. לרוצחים שפלים ומנהיגים הדורשים את השמדתה של ישראל דוגמת אסד ומפעיליו בטהראן - אין יותר זכות קיום. העולם צריך לגרש את המפלצת השיעית חזרה למקומה".

כזכור, מחלקת המדינה של ארה"ב טענה אמש כי משטר אסד החל לשרוף גופות של אסירים שנרצחו על ידי המשטר - במשרפה גדולה שהוקמה בפרברי דמשק.

בתדרוך לעיתונאים אמר נציג מחלקת המדינה סטיוארט ג'ונס כי מדי יום מוצאים להורג בתלייה 50 אסירים סורים בכלא סיידנאייא הסמוך לדמשק.

לדברי ג'ונס, מקורות אמינים טוענים כי "רבות מהגופות הושלכו לקברי המונים". בשלב זה, סיפר ג'ונס כי הצבא הסורי בנה משרפה בכדי לטשטש את היקף ההרג. "אנחנו מאמינים שהמשטר הסורי הקים משרפה במתחם הכלא, כדי להיפטר מהגופות עם מעט ראיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר