מזעזע

ירושלים: בני זוג נעצרו בחשד שרצחו את שכנם

השניים חשודים כי רצחו את השכן וקברו את גופתו בגינה. תחילת החקירה החלה לאחר ששני נערים דיווחו למשטרה על חשודים הנושאים שקית שחורה אטומה (בארץ)

השקית שנמצאה (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה עצרה את נדריי וילצ'רסקי וקלייר קרובלי, בני זוג מירושלים, החשודים במעשה רצח מזעזע של שכנם. על פי החשד, השניים קברו את גופת הנרצח בגינה הסמוכה לביתם.

היום (שלישי) הותר לפרסום דבר הפרשה החמורה, תחילתה, לפני שלושה ימים אז דיווחו שני נערים למוקד 100 של המשטרה כי ראו בני זוג סוחבים על עגלה שקית שחורה גדולה ואטומה, שוטרים שהוזעקו למקום החלו בסריקות.

בנוסף, המשטרה קבלה תלונה מחברו של הנרצח על כך שהגיע לביתו ומצא את דלת הבית פתוחה כאשר חברו נעדר, וחשדה כי יש קשר בין המקרים.

במסגרת החיפושים בבית החשודים נמצאו כלי תקיפה וסכינים מגואלים בדם. בסמוך לביתם אותרה גינה מגודרת ובסריקות שנערכו בתוכה התגלתה גופת הנרצח.

מחקירת המשטרה עלה כי בין בני הזוג לנרצח סכסוך בן כמה שנים, שהחריף בימים האחרונים. בין היתר נסוב הסכסוך סביב התקנת תאורת לדים בבניין המשותף. המשטרה עצרה את החשודים והיום שופט בית המשפט האריך את מעצרם בעשרה ימים.

מהמשטרה נמסר כי מדובר באחד מאירועי הרצח הקשים והמזעזעים, שבוצע באכזריות ובקור רוח: "החשודים רצחו באכזריות ולאחר מכן העלימו ראיות", אמרו. "החקירה המקצועית, המיומנת והמהירה הביאה לפענוח מעשה הרצח הקשה ומעצר חשודים תוך שעות".

עורכי הדין אריאל הרמן ואנה בריל מהסנגוריה הציבורית, המייצגים את הגבר החשוד ברצח, מסרו: "מדובר בגבר בשנות ה-40 לחייו שמוכר במשך שנים לרשויות בריאות הנפש ואף טופל על ידם. החשוד נמצא במצב נפשי קשה ומשתף פעולה במידת יכולתו ומסוגלותו עם החוקרים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה ותבחן לעומק את מכלול הנסיבות שהובילו לאירוע".

עו"ד נאיל זחאלקה שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את האישה שחשודה ברצח מסר כי "האישה מטופלת על-ידי רשויות בריאות הנפש וחיה מקצבת נכות. היא משתפת פעולה עם החוקרים ומכחישה מעורבות בגרימת מותו של המנוח".

הגינה בה הוטמנו חלקי הגופה (צילום: דוברות המשטרה)
עגלת הילדים אתה הועברה הגופה לקבורה (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הרצח (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר