בערב יום הזיכרון

השודדים נלכדו על חם באמצע השוד • צפו

שני תושבי עפולה, האחד בן 22 והשני בן 20, מאשמים בשורת עבירות חמורות, לאחר שנלכדו בערב יום הזיכרון, בעיצומו של שוד של תחנת טוטו, אותו תכננו היטב מראש (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

שני תושבי עפולה, האחד בן 22 והשני בן 20, שנלכדו על חם רגע לפני ביצוע שוד, מואשמים בשורת עבירות - ביצוע שוד בנסיבות מחמירות, שינוי זהות של רכב, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לביצוע פשע, הימצאות בנסיבות מחשידות והסתיעות ברכב לביצוע פשע. את כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז צפון באמצעות עו"ד שני אגוזי.

בערב יום הזיכרון, סמוך לשעה 19:00, הבחינו שוטרי משטרת ישראל יחד עם צוות מיחידת הפיקוח העירוני של עיריית עפולה בשני חשודים שוכבים בין השיחים סמוך למתחם יוקלר, כשבידיהם כפפות, מסכות ואקדח. השוטרים זינקו על החשודים והם נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה.

במהלך המעצר הבחינו השוטרים ברכב שברולט בצבע שחור החונה בסמוך למקום, אשר עורר את חשדם כמשמש למילוט. השוטרים ניגשו לרכב ושם זיהו נהגת צעירה בת 19 תושבת עפולה. היא נעצרה והובאה לחקירה בתחנת המשטרה.

במהלך חקירה אינטנסיבית ומקצועית עלה כי שני הנאשמים שדדו את חנות הכלבו בקיבוץ מרחביה בתאריך 28.3.17. קודם השוד, השניים הצטיידו בכפפות, מסכות, אקדחי צעצוע, שוקר חשמלי ולוחית זיהוי של רכב נטוש שחנה ברחוב הצנחנים בעפולה.

השניים הגיעו לכלבו ברכב השברולט בצבע השחור כשעליו לוחית הזיהוי מהרכב הנטוש. הם נכנסו פנימה, נעלו את הכלבו ואיימו על העובדת במקום באמצעות השוקר והאקדחים שנראו אמיתיים. בשל הפחד מהשניים, איפשרה להם העובדת להגיע לקופה והם הצליחו לגנוב מהמקום 2,500 שקל,7 פאקטים ועוד חבילות סיגריות ונמלטו.

השניים שנהנו מהצלחת השוד החליטו לעלות את הרף ולשדוד את תחנת הטוטו במתחם יוקלר. הם הצטיידו בכפפות מסכות ואקדח צעצוע ויחד עם בעלת רכב השברולט בת ה-19 תיכננו את השוד.

הם קבעו את ערב יום הזיכרון, שעה לפני הצפירה, כתאריך אידאלי לביצוע השוד. כמו כן הם תכננו כי בעלת הרכב תסיע אותם למקום, בהמשך תיקח את חברתה בת ה-18 לתחנת אוטובוס קרובה שתשמש כנקודת תצפית ותחזור למקום בו הורידה את הנאשמים שם תמתין להם, כך שבסיום השוד יוכלו להימלט מהמקום בקלות.

הנאשמים, יחד עם 2 הבנות - שגם כנגדם פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום, הצליחו לבצע את החלק הראשוני של תוכנית השוד, עד אשר נתפסו על ידי השוטרים שסיכלו את המשך השוד.

הרכב ששימש לביצוע העבירות נתפס גם הוא ובכוונת הפרקליטות להגיש בקשה לחילוטו בסיום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר