"בדמייך חיי"

מרגש: ברית לנכד במקום בו נרצח הסב. צפו

נכדו של אברהם אשר חסנו הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה בסמוך לחברון, הוכנס הבוקר (רביעי) בבריתו של אברהם אבינו בברית שהתקיימה במקום הרצח של הסב • צפו בתיעוד (אקטואליה)

(באדיבות המצלם)

בצומת חסנו בסמוך לחברון בה נרצח אברהם אשר חסנו הי"ד באוקטובר 2016 על ידי משאית נהוגה בידי מחבל תושב האזור, נערכה הבוקר (רביעי) שמחת ברית המילה לנכדו של הנרצח.

חסנו שהתגורר בקרית ארבע נסע מידי יום למקום עבודותו בישיבה תיכונית בהר חברון. בתו נטלי המתגוררת במושב בדרום החליטה יחד עם בעלה דוד שמואל לקיים את הברית של בנם במקום הרצח.

חטיבת יהודה שנערכה בהתאם, אפשרה את קיום הברית שעברה ללא אירועים חריגים. נכדו של אברהם אשר נקרא נצח אשר יעקב, הסנדק היה אביו של דוד, אב התינוק. אלמנתו של אברהם אשר, רותי, אמרה בתחילת הברית כי ההחלטה לקיים את הברית במקום משדרת את הנטיעה והמשך החיים ואת הכוונה להמשיך ולהאחז באזור למרות הקושי והכאב.

ברכת כהנים בסוף הברית, יחד עם מח"ט יהודה אל"מ איציק כהן

יוחאי דמרי ראש המועצה אמר כי "מעמד מאוד מרגש להיות בברית של אברהם חסנו הנכד הנימול נולד ביומולדת של סבו אברהם, קיום הברית במקום שנגדעו חיים מרגש משום שאנו מוסיפים כעת חיים, דמים בדמים נגעו במקום שנשפך דם סיימנו במילים החזקות- בדמייך חיי, ברית המילה זה הפגנת המחויבות לרבינו של עולם הברית מבטאת קשר נטול אינטריסם עמוק בנינו לבין רבינו של עולם ובין ארץ ישראל והתורה".

מלאכי לוינגר ראש מועצת קרית ארבע אמר כי "עין לא נותרה יבשה במקום ובמעמד המרגש הזה חשנו כולנו באמת את הכח של ואמר לך בדמיך חיי במקום בו ניסו לגדוע את חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר