המכשיר שיסייע לכם להפחית את כאבי הגב

גאדג'ט בריאותי חדש של חברה ישראלית שזכה לתמיכה של יותר ממיליון דולר, יסייע לכם לשים לב שגבכם ישר באמצעות מכשיר שמתריע בפניכם כאשר אתם אינכם זקופים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
המכשיר החדש (צילום: UPRIGHT GO)

יושבים הרבה מול הסטנדר או מסך המחשב וסובלים מכאבי גב? סטארט־אפ ישראלי שהקימו שני יזמים ישראלים ששירתו כטייסי F16 בחיל האוויר וכתוצאה מניסיונם יסייע למנוע כאבי גב. חברת Upright (אפרייט) שבבעלותם השלימה בימים אלו גיוס המונים של מעל מיליון דולר, מכ־13 אלף תומכים באתר קיקסטארטר, זאת במטרה לפתח גאדג'ט קטן בשם Upright Go.

את המכשיר מצמידים על ידי מדבקה לגב העליון, והוא ינטר את היציבה שלכם לאורך היום בעזרת חיישנים מיוחדים. כשהוא מזהה שאתם יושבים שפופים הוא מפעיל רטט קל, שמזכיר לכם להזדקף ולשבת ישר. המטרה: לשפר את היציבה שלכם לאורך זמן ובעצם להסב את תשומת ליבכם על העת ליציבה.

ניתן גם לוותר על הרטט במקרה והוא מפריע ורק לעקוב לאחר מכן דרך האפליקציה על כמות הזמן בה ישבתם בצורה לא נכונה ולנסות לשפר את הנתונים בימים שלאחר מכן.

המכשיר נמצא בשלבי ייצור, ויגיע בחודשים הקרובים לאלפי תומכיו בקיקסטארטר. בחברה מבטיחים כי בספטמבר הוא יחל להימכר ברשת ובחנויות ב־99 דולר. עד אז ניתן לבצע הזמנה מוקדמת ב־79 דולר (ועוד 10 דולרים על משלוח לישראל).

Upright Go הוא המוצר השני של החברה. את הסטארט־אפ הם הקימו ב־2014, ואז השלימו קמפיין גיוס המונים מוצלח באתר אינדיגוגו, למכשיר בשם Upright Pro. הוא פועל באופן דומה, אך נדבק לגב התחתון ומיועד לאימונים קצרים של כמה דקות ולא לנשיאה לאורך היום. 20 אלף מכשירים נמכרו עד כה בארה"ב, ישראל, אנגליה, אוסטרליה ומדינות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר