התפתחות דרמטית

כתובת דם בזירת הדקירה הבוקר במושב: "איטבח אל יהוד"

מצבו של בן ה-50 שנדקר הבוקר בתוך ביתו במושב כשהוא עטור בתפילין עדיין קשה, וכיוון החקירה כי מדובר בפיגוע מקבל חיזוק עם חשיפת המשפט המסית שנכתב בדם, בסמוך למקום (אקטואליה, ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: נתנאל אנגל, דוברות מד"א)

במשטרה מתחזקת בדקות האחרונות ההערכה כי הרקע לדקירה הבוקר במושב אלישמע שבשרון, ממנה נפגע באורח קשה גבר כבן 50 בעת שהיה עטור בתפילין בתוך ביתו, הינו לאומני.

כיוון חקירה זה קיבל אישוש מכתובת שאותרה בסמוך למקום הדקירה בתוך הישוב, שנרשמה בדם: "איטבח אל יהוד" (לטבוח את היהודים).

כזכור, בנו של בעל הדירה המושכרת לפצוע, סיפר כי אחיו הוא ש"נכנס לבית ומצא את הדייר כשהוא על הרצפה בזמן שהניח תפילין, היה שם מלא דם והוא אמר 'שני ערבים דקרו אותי'". בזירה נמצאו התפילין כשהן מוכתמות בדם, וכן סידור פתוח.

זירת הדקירה (צילום: דוברות מד"א)

עם זאת, לא נשללה האפשרות כי הפצוע הפתיע בכניסתו לבית, פורץ ששהה שם, וזה דקר אותו בשל כך. אם כך אירע, זוהי דקירה על רקע פלילי בלבד.

יענקי ויינברג, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה כאיש רפואה ראשון יחד עם חובש שהגיע באופניים חשמליים שגר בסמוך, אמרו לנו השכנים כי הפצוע נמצא בתוך הדירה. נכנסתי לדירה והתחלתי להעניק לו טיפול רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ. בתחילת הטיפול הפצוע היה בהכרה ולאחר מכן צוות ניידת טיפול נמרץ החליטו להרדים ולהנשים אותו והוא פונה לבית החולים במצב קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר