אסון בנגב

פעוטה התחשמלה למוות מכבל של מכונת כביסה

כוחות הצלה הוזעקו לכביש 31 הסמוך לערד לאחר שהתקבל דיווח על פעוטה שהובא לשם במצב אנוש לאחר שהתחשמלה מכבל של מכונת כביסה. לאחר החייאה נקבע מותה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

כוחות הצלה הוזעקו בצהריים (רביעי) לכביש 31 הסמוך לערד לאחר שהתקבל דיווח על פעוטה שהובא לשם במצב אנוש לאחר שהתחשמלה.

צוות מד"א ביצע בפעוטה פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה. מבדיקה ראשונית עולה כי הפעוטה התחשמלה לאחר שנגעה בכבל חשוף של מכונת כביסה.

מנחם בלו חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סניף נגב סיפר: "מדובר בפעוטה כבת שנה וחצי שהובאה ברכב פרטי כשהיא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בה פעולות החייאה בנסיון להציל את חייה אך למרבה הצער רופא מתנדב שהגיע אף הוא למקום נאלץ לקבוע את מותה. הפעוטה סבלה מכוויות בידה ככה"נ לאחר שהתחשמלה בביתה בסמוך למנחת בערד שם היא מתגוררת".

ממד"א נמסר: "בשעה 14:27 נמסר למד"א מרחב נגב על פעוטה מחוסרת הכרה שהובאה ברכב פרטי לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 31 סמוך צומת ערד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בפעוטה כבת שנה לאחר שככל הנראה התחשמלה".

מהמשטרה נמסר כי "בשעה 14:57 התקבל דיווח במוקד מאה של משטרת ישראל אודות תינוקת כבת שנה שפונתה מפזורת גבועה לנקודת חבירה עם צוות רפואי בצומת תל ערד שם נקבע מותה. מחקירה ראשונית של כח משטרה וחוקר זירה שהגיעו למקום, עלה כי התינוקת התחשמלה ככל הנראה בזמן שנגעה בתקע חשמלי לא מאובטח שהיה באחד מחדרי הבית. גופת התינוקת נשלחה למכון לרפואה משפטית. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר