חשודים בהצתה

שריפת בובת החייל החרדי במאה שערים: שלושה נעצרו

כוחות משטרה סמויים עצרו בצהריים שלושה חשודים, תושבי מאה שערים, ממשפחה ידועה בשכונה, בחשד למעורבותם בשריפת בובת החייל החרדי במהלך מדורת ל"ג בעומר השנה (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שריפת הבובה (צילום: חיים גולדברג)

שעה קלה לאחר שהשר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע כי הפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה בחשד להסתה באירוע הצתת בובות החיילים במאה שערים, המשטרה עצרה 3 חשודים במעורבות בהצתה.

כוחות משטרה סמויים עצרו בצהריים (רביעי) שלושה חשודים, תושבי מאה שערים, ממשפחה ידועה בשכונה, בחשד למעורבות בשריפת בובת החייל החרדי בשכונה במהלך ל"ג בעומר האחרון.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר: "מאז אירועי ל"ג בעומר שארעו בירושלים בהם דווח למשטרה אודות השלכה של בובות בדמות חיילים למדורות , מקיימת משטרת ישראל מאמצים נרחבים , במישור הגלוי והסמוי, לאיתור המעורבים".

"לפני שעה קלה איתרה משטרת ישראל מספר חשודים להם מיוחסים שריפת דגל ישראל באירוע אשר הושלך למדורה. בין החשודים, צעיר כבן 21 , קטין כבן 15 וקטין כבן 11".

"החשוד הבגיר נעצר , הקטין בן ה 15 עוכב ונחקר ברגעים אלו ואילו מהקטין בן ה- 11 נגבתה עדות והוריו זומנו. לגבי שני הקטינים הועבר דיווח לגורמי הרווחה".

"המשטרה מדגישה כי מדובר בשלב ראשון של המעצרים וכי חקירת האירוע נמשכת. משטרת ישראל תמשיך בפעילות הנחושה עד לאיתורם והבאתם לדין של כלל המעורבים".

מוקדם יותר הודיע השר גלעד ארדן כי "נפתחו תיקי חקירה באישור הפרקליטות. המשטרה עובדת בכדי למצות את החקירה ולהגיע אל המעורבים. החקירה הזו לא פשוטה, לא תמיד המעורבים עושים זאת בפנים גלויות".

כזכור, לאחר שריפת הבובות, התייחס לנושא ראש הממשלה בנימין נתניהו והגידר את האירוע כ"מתועב": "מדובר בפלג קיצוני, שולי אמנם, של החברה החרדית, פלג שמזוהה עם נטורי קרתא".

נתניהו סיפר כי אותו פלג קיצוני - "שרף בובות של חיילי צה"ל עם מדים של חיילי צה"ל, עם דגלי ישראל, במטרה לפגוע בחיילים חרדים. הצעד הזה הוא מתועב. חיילי צה"ל שומרים על כולם, כולל על החרדים, כולל על האנשים הללו".

"אני מצפה, מבקש ודורש מכל מנהיגי הציבור להוקיע את המעשה המתועב הזה, ואני מבקש גם מן המשטרה למצוא את האחראים לו", הוסיף ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר