זעם בקהילה החרדית בטבריה

צוות טלוויזיה תלה "שלטי צניעות" כדי להכפיש חרדים

אשת התקשורת צופית גרנט הגיעה עם צוות צילום לשכונה החרדית בטבריה וניסתה לתלות ולצלם מודעות הקוראות ללבוש צנוע. התושבים הזועמים מיהרו לגרש אותם מהשכונה בצעקות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
התקהלות סביב גרנט (צילום: באדיבות המצלם)

גיא הוכמן 2? תושבי השכונה החרדית השלווה בטבריה הופתעו הבוקר לראות את אשת החברה, השחקנית צופית גרנט, כשהיא מלווה במצלמות תקשורת ברחובות השכונה.

עד מהרה התאספו סביבה תושבים מקומיים שטענו כי בהפקת התוכנית ניסו לצלם שלטים הדורשים מנשים להתלבש בצניעות, זאת למרות ששלטים אלו כלל לא נתלו על ידי התושבים ברחובות השכונה הנחשבת למעורבת דתיים וחילונים החיים בצוותא ואנשי ההפקה הם אלו שתלו אותם.

התושבים שזיהו לצידה של צופית פעיל חברתי הפועל נגד הדת, לטענתם, מיהרו להביע את מחאתם וזעמם על הפרובוקציה המתוכננת.

הרב רפאל קוק חתנו של המקובל הרב דב קוק אף הבהיר כי תושבי טבריה חיים בשלום איש עם רעהו וכי אינם מתכוונים לתת לפילוג ולהסתה לרכב על גבם.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומרת גרנט כי מדובר היה בסך הכל בצילומי אילוסטרציה וממש לא בכדי לפגוע חלילה", תוך שהיא מתעלמת מהעובדה שאין זה משנה היכן נתלו השלטים אם בכלל, כיוון שמדובר בפרובוקציה מצולמת ובניסיון להכפיש את החרדים כקיצונים.

"הכל טוב אין לי כלום נגד חרדים או חילונים או בני אדם בכלל. אולי הם כעסו על מישהו אחר אבל לא עליי. אם הם נפגעו אני מתנצלת לא הייתה כוונה כזאת ולא יהיה שימוש גלוי בשום דבר שקרה שם", טענה גרנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר