"לגיטמי להגיש בג"צ"

אריה דרעי: "הרדיו החדש לא של ש"ס, הוא של כולם"

אריה דרעי מתייחס להקמת תחנת הרדיו החרדי בתאגיד: "הרדיו החדש לא של ש"ס, הוא של כולם". דרעי התבטא כי ההחלטה של רדיו 'קול חי' להגיש בג"צ היא לגיטימית (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בראיון ל'קול חי'. ארכיון (צילום: קול חי)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס הערב (חמישי) לראשונה לדיווח על ההחלטה להזמינו לחקור אותו באזהרה ימים לאחר שקם מ'שבעה' על פטירת אימו ע"ה. לדבריו, לא מדובר ביד מכוונת אלא בתום לב. את הדברים אמר השר דרעי בראיון ליעקב ריבלין ואבי בלום בתוכנית פילפוליטיקה ברדיו 'קול חי'.

בפתח דבריו נשאל דרעי האם לדעתו יש יד מכוונת במשטרה שהדיווחים הגיעו דווקא מיד לאחר שישב בעה בשל פטירת אימו הרבנית אסתר דרעי ע"ה: "לא חושב, לא. אני כמעט משוכנע שלא, איזו סיבה יש להם לשבור אותי. אני מקווה שזה היה בתום לב. 14 חודשים עברו מאז שנודע לנו ולכם יחד שיש איזו בדיקה וחקירה, מאז אף אחד לא קרא לי ולא דיברו איתי, וגם עכשיו אל דיברו איתי. כשיקראו אנחנו נבוא ונשמע".

יו"ר ש"ס נשאל האם העובדה שהיועמ"ש אביחי מנדלבליט הוא זה שאחראי על פתיחת החקירה ובמקביל דרעי צריך לשבת איתו על דיונים בנושא השבת, והאם יש לו תחושה שמשאירים את החקירה באוויר בכד 'לתפוס אותו קצר' בנושאם דתיים: "אני לא חושב, לא השתכנעתי. הייתי הרבה פעמים בשנה האחרונה במשרד המשפטים, והם היו הרבה מאוד אצלי. לא השתכנעתי. אני רואה אנשים שעושים את עבודתם".

בהמשך הראיון התייחס השר דרעי להקמת תחנת הרדיו החרדי החדשה במסגרת תאגיד השידור הציבורי. דרעי נשאל מדוע הלך לצעד כאשר תחנות הרדיו מרגישות פגועות, והאם אין בכך 'כפיות טובה': "תחנות הרדיו עושות עבודה טובה, מי פחות מי יותר. אבל ברגע שראיתי את חוק התאגיד, מדינת ישראל מקדישה 700 מיליון שקל לשידור ציבורי, ולציבור החרדי אין הנאה של אגורה אחת מכל זה, בבתים שלנו לא שומעים קול ישראל וגם לא ערוץ 1.

"אני באתי ואמרתי: כסף ציבורי שמשודר בכל הארץ עם משכורות יפות, עם כל הכבוד לא יכול להיות שלא נקבל רדיו חרדי ממלכתי, הוא לא שלי, הוא לא של ש"ס, הוא רדיו שייצג את כל הציבור החרדי, האשכנזי החסידי, כולם ביחד".

בהמשך התייחס דרעי לעובדה שרדיו 'קול חי' הגיש עתירה לבג"צ נגד ההחלטה להקים תחנה חדשה ואמר: " זה שמגישים עתירה לבג"צ - זה לגיטמי. הבעלים שיש להם אינטרסים כספיים והשקיעו כסף, זכותם להגן על ההשקעות שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר