גלריה דומעת

מאות ליוו למנוחות את מתנדב 'איחוד הצלה' אפי גדסי ז"ל

מאות מתנדבים ובני משפחה השתתפו בהלווייתו של מתנדב איחוד הצלה, אפי גדסי ז"ל שנהרג הלילה בתאונה לאחר שמונית פגעה באופנולנס עליו רכב בדרכו להצלת חיים. צפו בתיעוד (חדשות חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
מסע הלוויה (צילום: איחוד הצלה, וידאו: מדברים תקשורת)

מאות מתנדבים ובני משפחה המומים וכואבים ליוו את מיטתו של אפי גדסי ז"ל להר המנוחות שם נטמן כשבראשות ההלוויה נסעו עשרות רבות של אופנועי המתנדבים שהעניקו לו כבוד אחרון.

אפרים (אפי) גדסי ז"ל, מתנדב ביחידת האופנולנסים של איחוד הצלה, נפצע אנושות בתאונת דרכים בעת שהיה בדרכו לטיפול באירוע חירום רפואי סמוך לשעה 03:30 לפנות בוקר, ברחוב מנשה בן ישראל בירושלים. למרבה הצער הוא נפטר מפצעיו בבית החולים שערי צדק לאחר ניסיונות החייאה.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הלילה ברחוב מנשה בן ישראל ארעה תאונת דרכים בין מונית לבין קטנוע. במהלכה ככל הנראה רוכב הקטנוע איבד שליטה סטה ממסלולו והתנגש במונית שנסעה ממול. רוכב הקטנוע פונה ע"י מד"א במצב אנוש לשערי צדק שם נקבע מותו. נהג המונית עוכב לחקירה. בוחני התנועה פתחו בחקירה".

בארגון איחוד הצלה סיפרו כי אפרים ז"ל, בעל ואב לשלושה ילדים קטנים, היה מתנדב פעיל מאוד. הוא עשה זאת במסירות רבה ובפעילותו סייע לרבים והציל חיים. הוא היה סמל ודוגמא להתנדבות למען הכלל בכל מקום ושעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר