סערת הרב אשכנזי

ועד כפר חב"ד: "מופתעים מאיומי רב הכפר"

הסכסוך החדש של רב כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי - הפעם מול חברי וועד הכפר - מסלים. לאחר שניסה לדרוש מהם שלא לאשר למשפחת ליפשיץ להרחיב את המשחטה - חברי הוועד עונים לו במכתב משלהם: "מופתעים מהאיומים" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב מאיר אשכנזי (צילום: חיים טויטו)

המאבק הפנימי בכפר חב"ד עולה שוב מדרגה, כשנדמה ששני הצדדים החליטו להסיר את הכפפות. בתגובה למכתבו של הרב מאיר אשכנזי, רב היישוב שטען כי אין להעניק אישורים להרחבת המשחטה של משפחת ליפשיץ שנעשית - לטענתו - בניגוד לעמדתו של הרבי מליובאוויטש, משיבים בסוף השבוע האחרון חברי הוועד במכתב משלהם ומודיעין כי אינם נעתרים לפנייתו וכי בכוונתם לאשר את הרחבת המשחטה שבבעלות המשפחה.

קראו גם:

חברי הוועד מצהירים כי הם מחויבים להחלטות האסיפה הכללית שנעשתה בהתאם להוראות הרבי ובהתאם להלכה ולשולחן ערוך, ודוחים מכל וכל את טענות הרב. החברים אף מוסיפים שהם "מופתעים מקריאות האיומים הנזכרים בו כלפי חברי הוועד".

חברי הוועד נתלים בכך שאביו המנוח של הרב המכהן, הגאון רבי מרדכי שמואל אשכנזי זצ"ל, היה זה שאישר את פתיחת המשחטה בכפר חב"ד - שכעת יוצא בנו נגדה.

חברי הוועד אף עונים במפורט לרב אשכנזי על טענותיו באשר לאישורי ההרחבה של המשחטה וסיכוני הבריאות העלולים להיגרם לתושבים ודוחים את טענותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר