הרקע פלילי

שני שוטרים נדקרו בטירת הכרמל; הדוקר נהרג

שני שוטרים שהוזעקו לטפל באירוע בטירת הכרמל הותקפו על ידי אלמוני שדקר אותם. השוטרים נפצעו קל, אחד מהם ירה על התוקף שנפצע קשה ומת מפצעיו. הרקע פלילי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שני שוטרים שהוזעקו הבוקר (ראשון) לטפל באירוע ברחוב הרמב"ם בטירת הכרמל הותקפו על ידי אלמוני שדקר אותם. אחד השוטרים הצליח להשתלט על התוקף ולנטרלו.

במשטרה מדגישים כי מדובר באירוע פלילי ולא לאומני. אחד השוטרים ירה לעבר התוקף האלמוני ופצע אותו באורח קשה. כעבור זמן קצר מת התוקף מפצעיו.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר שוטרים שנקראו לטפל באירוע פלילי באחד המוסכים בעיר, הותקפו ונדקרו ע"י אחד המעורבים באמצעות סכין. כתוצאה מהדקירות נפצעו השוטרים ופונו במצב קל -בינוני לביה"ח רמב"ם.

אחד השוטרים שנדקר ביצע ירי ופגע באמצעות נשקו ברגלו של התוקף. בהמשך צוותי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו של החשוד בדקירה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע.

משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ותגיב בנחישות למול כל ניסיון לפגוע בחייהם של שוטרים וכוחות הביטחון המבצעים את תפקידם".

ממד"א נמסר כי "סמוך לשעה 10:40 נמסר למד"א על אירוע ברחוב רמב"ם בטירת הכרמל בו נפגעו שוטרים. צוותי ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזנקו למקום טיפלו בשני שוטרים במצב קל הסובלים מדקירות בפלג גופם העליון והתחתון שיפונו לבית החולים רמב"ם ובנוסף נקבע מותו של גבר כבן 50 במקום (איננו שוטר)".

ליאור פדידה חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי סיוע רפואי ראשוני בזירת האירוע לפצוע מדקירה שהיה בהכרה מלאה. פצוע נוסף בהכרה טופל ע"י חובשים נוספים. בזירה היה הרוג ללא הכרה וללא דופק ונשימה שנשאר לטיפול כוחות הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר