ההסתה נגד ראש אכ"א

נתניהו נזף בארדן: למה לא תופסים את הקיצונים?

ראש הממשלה התייחס להסתה נגד ראש אכ"א והפגנות החרדים הקיצוניים: "מדובר בפלג שלא מייצג את הציבור החרדי", בהמשך נזף בארדן: "למה לא תופסים אותם?" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וארדן ( צילום: הדס פרוש / Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתיהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית להפגנה מול ביתו של ראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז וקריאות ההסתה נגדו ואמר: "אני מצפה מכל מנהיגי הציבור להוקיע את הדברים הללו ואת ההסתה הזאת". כמו כן נתניהו נזף בשר לביטחון פנים גלעד ארדן ואמר לו: "איפה המשטרה? למה לא תופסים אותם?".

לדברי ראש הממשלה: "שוב הייתה התקפה, במקרה הזה על ראש אכ"א, על ידי פלג קיצוני שלא מייצג את הציבור החרדי, אבל אני רואה בחומרה רבה את ההתקפות הללו.

"מדינת ישראל, צבא ההגנה לישראל, הם הגורם היחיד שמבדיל בין גורל עמנו בעבר, לבין העתיד המובטח שלנו היום. צה"ל מגן על כל אזרחי ישראל, לרבות הפלג הקטן והקיצוני הזה שכופר במדינת ישראל ובצבא העם ושאינו מייצג את הציבור החרדי".

דברי נתניהו בפתח ישיבת הממשלה (צילום וידאו: רועי אברהם, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ)

עם צאת התקשורת, נזף ראש הממשלה בשר ארדן ושאל: "למה לא תופסים אותם?". ארדן השיב כי עברו רק מספר שעות.

כזכור, ביום שישי בבוקר, התרחשה מהומה במושב 'כפר תבור' בצפון, כאשר הגיעו עשרות חרדים קיצונים והפגינו בסמוך לביתו של ראש אכ"א האלוף מוטי אלמוז, במחאה על גיוס חרדים לצה"ל.בנוסף, פוזרו במקום פאשקוילים ארסיים בהם - הושוה אלמוז להיטלר, והצבא לאושוויץ.‏

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, שוחח עם ראש אכ״א ודובר צה"ל, האלוף מוטי אלמוז והביע שאט נפש מהמתקפה עליו.

"אני קורא לרשויות אכיפת החוק לפעול על מנת לשים ידם על האחראים למעשה המכוער", הוסיף הרמטכ"ל והבטיח כי מפקדי צה״ל וחייליו ימשיכו לעשות למען בטחון אזרחי ישראל ולא ירתעו מהתקפות מסוג זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר