עדיין לא סגורים על המקרר שלכם?

מהם היתרונות של המקררים של סמסונג על פני המתחרים והאם הם מותאמים למגזר החרדי? ראיון עם איליה אומנסקי מנהל מותג 'סמסונג' בחברת 'סמליין' יבואנית 'סמסונג' בישראל (צרכנות, שיווקי)

עדיין לא סגורים על המקרר שלכם? סמסונג. (צילום: יחצ)

לכל החברות יש מקררים וכולם יספרו שהם הכי טובים, בכל זאת מה הבידול בעולם ובארץ?

סמסונג היא החברה היחידה שרוב הליין המקררים שלה הוא דירוג אנרגטי A עם צריכת חשמל הנמוכה מבין כל המתחרים הודות למדחסי דיגיטל אינוורטר והודות לטכנולוגיית Twin Cooling המהפכנית , מקררים בעלי 2 או 3 מערכות קירור עם הפרדה מוחלטת בין התאים, טכנולוגיה שלא קיימת אצל אף חברה ושלא יספרו לכם סיפורים!

מקררים גדולים: מהם היתרונות הבולטים במקררי סמסונג?

גם פה סמסונג הצליחה לייצר טכנולוגיה המוגנת בפטנטים רבים, טכנולוגיית SpaceMax המאפשרת הגדלת נפח המקרר מבלי להגדיל את המידות החיצוניות, כך שאם עד היום היה לכם מקרר 500 ליטר כי לא יכולתם לקנות מקרר גדול יותר בגלל הגבלת המקום במטבח שלכם, עם מקררים סמסונג אתם תוכלו לקבל באותם מידות מקררים של 600 ואפילו 650 ליטר לבדיוק לאותו מיקום.

כמובן לאלו שיש להם טיפה יותר מקום יוכלו לקבל מקררים בנפחי ענק של אפילו 930 ליטר אשר מתאים בול למשפחה מרובת ילדים!

הם החידושים האחרונים במוצרי החברה בכלל?

חברת סמסונג החליטה להשקיע מירב מאמצים וכספים על מנת להתאים את המקררים לישראל ובפרט לציבור הדתי, סמסונג בשיתוף עם רבנים מישראל פיתחו מערכת שבת מהדרין אשר מגיע מובנת כבר במגוון דגמים וכל דגח חדש שמושק מגיע עם המערכת בפנים , מערכת בה גם המדחס עובד בצורה מתוזמנת, גם החיישנים וגם התאורה מנוטרלים בשבת ובחג, ומופעלת בקלות ע"י לחיצה על כפתור בלי התערבות של טכנאי חיצוני.

כמה דברים שהצרכנים אולי לא יודעים על סמסונג

סמסונג היום היא קונגלומרט בין ה 5 הגדולים בעולם אשר מתעסק במגוון תחומים: ביטוח ובנקאות, יצור מוצרי חשמל , מזגנים , מוצרי סלולר, מוליכים למחצה, מוצרי רפואה, רכבים, ציוד בניה ועוד מגוון תחומים שהלקוח הישראלי פשוט לא מודע להם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר