ה'אקזיט' נשאר בעיר

החברה שהביאה כבוד: 'מובילאיי' תבנה בירושלים מגדל בן 30 קומות

לפני כחודשיים רכשה חברת אינטל את מובילאיי הירושלמית בעסקה הגדולה בתולדות ישראל. השבוע תאשר העירייה הקמת מגדל בן 30 קומות בהר חוצבים עבור החברה (כלכלה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כך ייראה המגדל (הדמייה: עיריית ירושלים)

עיריית ירושלים תביא מחרתיים (רביעי) לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובניה את תכנית הרחבת קמפוס חברת 'מובילאיי' הממוקמת בפארק ההיי-טק בהר חוצבים. התכנית כוללת מגדל בן 30 קומות ועוד מבנה בן 8 קומות, מעל כ-4 קומות חנייה תת קרקעיים שישמשו כקמפוס של החברה.

בנוסף, בעקבות העברת מרכז הפיתוח הבינלאומי לרכבים האוטונומיים, בשנים הקרובות יגויסו למובילאיי עוד 4,000 מהנדסים ירושלמים, דבר שיאיץ את צמיחת ענף ההיי-טק בירושלים ויביא להשקעות נוספות בה.

כזכור, לפני כחודשיים רכשה חברת אינטל העולמית את מובילאיי הירושלמית תמורת 15.3 מיליארד דולר, בעסקה הגדולה ביותר בתולדות ישראל. בעקבות הרכישה, אינטל העולמית הודיעה שתעביר את מרכז הפיתוח הבינלאומי שלה לרכבים האוטונומיים לירושלים, דבר שיקרין על התעשייה כולה ויהפוך את ירושלים למרכז הרכבים האוטונומיים הגדול בעולם.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מסר: "מובילאיי היא גאווה ירושלמית שהציבה את ירושלים כמובילה בתחום פיתוח הרכב האוטונומי. התרחבותה של מובילאיי בירושלים היא עדות נוספת לחוזקו ועוצמתו של ענף ההייטק בירושלים שנמצא בפריחה והתרחבות אדירה. אנו נמשיך לפתח את תעשיית ההייטק בעיר ונמשוך עוד חברות בינלאומיות שיחזקו את כלכלת העיר, ייצרו מקומות עבודה חדשים וייהנו מהמוחות הטובים ביותר בעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר