בשכונת רמות

פעוט איבד את ההכרה בבית המטפלת ונפטר

תינוק חרדי בן 10 חודשים, איבד את הכרתו מסיבה שאינה ברורה בבית המטפלת ברמות שבירושלים. הוא פונה לבית החולים לאחר החייאה, אך שם נקבע מותו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

פעוט איבד את ההכרה במהלך שהותו אצל מטפלת בשכונת רמות שירושלים, ונפטר.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, טרם שהוא פונה אל בית החולים שם נקבע מותו.

הפראמדיק ישראל ויינגרטן שהגיע על אופנוע מד"א למקום סיפר: "כשנכנסתי הביתה ראיתי תינוק מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה יחד עם כונני מד"א נוספים ובסיוע ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיעה למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויים והנשמה, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי. אנשים במקום סיפרו לנו שלאחר אוכל השכיבו אותו לישון ולאחר זמן מה הוא ניראה ללא סימני חיים".

איתן בריל חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובש נוסף מיחידת האופנועים של איחוד הצלה התחלנו בביצוע פעולות החייאה על הפעוט שהיה ללא הכרה וללא דופק ונשימה תוך כדי שהצטרף אלינו פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה. לאחר כחצי שעה של פעולות החייאה הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 13:35 נמסר על תינוק מחוסר הכרה בבית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים תינוק כבן 10 חודשים תוך פעולות החייאה".

בתחילת החודש, כזכור, נעצרה מטפלת חרדית לאחר שנפגע פעוט שהיה תחת אחריותה, אך שוחררה אחרי מספר ימים מחוסר אשמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר