התגעגעתם אליו? דדי גראוכר חוזר עם "וחזקת והיית לאיש"

מי לא גדל על להיטי הענק של דדי? בשנים האחרונות נטל גראוכר פסק זמן מהחיים המוזיקאליים והתמקד אך ורק בעסקים. כעת הוא חוזר במסגרת פרויקט מוזיקלי מקורי (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דדי גראוכר (צילום: סטן ווייס, אתר שלאגר)

מי לא גדל על להיטי הענק של דדי? ״הוא יגאל אותנו״, ״כי הם חיינו״, ״אמנם״ ועוד רבים וטובים. בשנים האחרונות נטל גראוכר פסק זמן מהחיים המוזיקאליים והתמקד אך ורק בקריירת העסקים שניהל תמיד במקביל. הוא חרך כל במה בארץ ובעולם, הופיע בפני ראשי ממשלות ונשיאים בארץ ובחו"ל והפך לחביבם ולידידם האישי, ועכשיו, במסגרת פרוייקט הדגל של ׳שלאגר׳ הוא חוזר ומזכיר שישנן יכולות מוזיקאליות השמורות רק לו.

את הלחן, כמו שאר שירי האלבום חיבר לוי״ק טובול, אלא שהפעם גם משה לאופר שעיבד את השיר שותף לקומפוזיציה וטביעת אצבעותיו ניכרת.

הלחן, שמילותיו לקוחות מספר מלכים א׳ הותאם לסגנון האופייני של דדי והוא זוכה לטיפול מיוחד של צוות "הפרוייקט המוסיקאלי של שלאגר" כך גויסו על ידי לוי״ק מיטב המוחות והכישרונות להפקת היצירה. עיבוד קולי של מקהלת ׳זמירות׳ מארה״ב, הפקה קולית של המוזיקאי המחונן יואלי דיקמן, חיים פליגמן שניצח על מקהלת הילדים ׳שיר ושבח׳, ועל המיקס, אלי לישינסקי המבריק.

גם רשימת הנגנים מרשימה ומכילה את נבחרת המבצעים, לא פחות משני מתופפים רן ורד וברק אהרון ולצידם נגן כלי הקשה גדי סרי. אריה ברקוביץ' מלהטט על הבאס, ירוד גוטפריד בפסנתר, אלי לאופר השלים עם סאונדים יחודיים, סינגולדה בחשמליות עם צוות הנשפנים של רפי דוידוף. ואם לא די בחגיגה הזו, הרי שפטר ורטהיימר האגדי תורם אף הוא את חלקו בנשיפה בכלי עץ.

לבד מ׳דדי׳ מתארחים ב״פרויקט של שלאגר״ ליפא שמעלצר, יידל ורדיגר, מוטי שטיינמץ, ישי לפידות, דוד גבאי, אברימי רוט, שלמה כהן, יוני שלמה, לוי פלקוביץ, יוסף חיים שוואקי, גד אלבז ואלי הרצליך בלחנים חדשים לגמרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר