ראש בראש

שלי או אבי? היום - הבחירות לראשות ההסתדרות

535,307 חברי ההסתדרות ייבחרו היום את יו"ר ההסתדרות הבא. על התפקיד מתמודדים היו"ר הנוכחי אבי ניסנוקרן וחברת הכנסת שלי יחימוביץ' הזוכה לתמיכת ש"ס (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל - פלאש 90)

535,307 חברי ההסתדרות ייבחרו היום (שלישי) את יו"ר ההסתדרות הבא. על התפקיד מתמודדים היו"ר הנוכחי אבי ניסנוקרן וחברת הכנסת שלי יחימוביץ' הזוכה לתמיכת ש"ס, עמה היא רצה בסיעה משותפת - "הבית החברתי".

במטה המועמדת יחימוביץ' סיכמו את מערכת הבחירות: "השטח בוער. סיכוי גבוה שבעוד 48 שעות יחימוביץ' תהיה יו"ר ההסתדרות".

ניסנקורן אמר אמש: "הפכנו את ההסתדרות לתנועה חברתית. אנחנו בטוחים שמחר העובדים והגמלאים יביעו את אמונם ואנחנו ננצח ניצחון ברור ונמשיך בעשייה החברתית, במעשים ולא בדיבורים".

כאמור, יחימוביץ זוכה לתמיכת רבני תנועת ש"ס - מועצת חכמי התורה בראשות ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שכתב בין היתר: "הריני בא בקריאה של חיבה לבוא לעזרת ה' בגיבורים, לפעול ולהשפיע לכל מי שיש בכוחו ולהצביע עבור רשימת 'הבית החברתי' והעומדת בראשה, ועמה נציגי תנועת ש"ס בבחירות הקרובות להסתדרות".

"רשימה זו אשר חרטה על דגלה לדאוג לזכויותיהם ומעמדם של העובדים בכלל ושומרי התורה והמסורת העמלים לפרנסתם בפרט, להגן על מטה לחמם שלא תקופח פרנסתם, ובמיוחד בנושא שמירת השבת אשר כפי ששמעתי אף הביעה דעתה בריש גלי כנגד העסקת עובדים ביום שבת קודש שהיא מקור הברכה וההצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר