בגלל ויכוח

זוועה בבית שמש: הבת נעצרה בחשד שרצחה את אביה הקשיש

מתחילה כל הסימנים הובילו לחשד כי בן ה-78 מבית שמש שגופתו אותרה בביתו ביום שני, סיים את חייו באורח אכזרי ביותר. היום הותר לפרסום, כי בתו חשודה במעשה השפל (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לתוכן הידיעה (צילום: עופר עמרם, ynet)

היום (שלישי) הותר לפרסום, כי משטרת ישראל עצרה תושבת בית שמש כבת 36 החשודה ברצח אביה.

האירוע אודותיו בוצע המעצר, החל ביום שני, כשסמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח במשטרה ע"י מד"א, לפיו הם נקראו לדירת מגורים בבית שמש, שם קבעו מוות לגבר כבן 79 כשעל גופו פצע, שעל פי החשד נראה כפצע דקירה.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ,ביצעו סריקות ואספו ממצאים מהזירה. כבר בשלב ראשוני עלה חשד למעורבות בתו של הקורבן וחשד לרצח ולכן הוחלט על מעצרה והטלת החקירה על יחידה מרכזית של המשטרה.

מהחקירה עולה, כי בתו של הקורבן המתגוררת עם הוריה, יצאה באותו היום בשעות הצהריים יחד עם הוריה לבדיקה רפואית, בדרך התפתח ביניהם ויכוח שבגללו חזרו לביתם.

משהגיעו לביתם הלכה האם לחדר השינה, ובין החשודה לאביה החל ויכוח נוסף. בשלב מסוים ניגשה אליו בתו, ועל פי החשד, פגעה בו באמצעות חפץ כהה.

האם, שהיתה כאמור בחדרה, שמעה רעשים מסלון הבית, ומשראתה את בעלה שרוע על רצפת הסלון ניגשה לשכן שהזמין מד"א, והם כאמור דיווחו למשטרה.

החשודה נחקרה במשטרה בחשד לרצח אביה ושיבוש הליכי חקירה, ובסיום חקירתה הובאה בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה עד ליום חמישי הבא.

כמו כן, בית המשפט קבע כי תישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

"מדובר באירוע קשה בו מכלול פעולות המשטרה מצביעות על כך שהבת, עפ"י החשד, רצחה את אביה במהלך ויכוח", מסכמים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר