הטראמפים מסכמים

משפחת טראמפ על הביקור בישראל: "היה נהדר; מדינה יפה"

משפחת טראמפ נחתה ברומא לקראת פגישתם עם האפיפיור, וסיכמה את הביקור המוצלח בישראל. "מדינה כל כך יפה, תודה לשרה" כתבה הגברת הראשונה. טראמפ: "היה נהדר" (מדיני)

טראמפ בישראל (צילום: אוליביה פיטוסי)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו מלניה סיימו הצהריים (שלישי) את ביקורם בישראל והמריאו לוותיקן, שם ייפגשו עם האפיפיור. בחשבונות הטוויטר שלהם, צייצו דונלד ומלניה כמה מילים על הביקור בארץ.

טראמפ התייחס לביקוריו בישראל וסעודיה וכתב: "היה נהדר בישראל ובסעודיה. עובדים חזק למען השלום. כעת נוסעים לאפיפיור בוותיקן".

בציוץ נוסף בטוויטר כתב הנשיא האמריקני: "כל האומות המתורבתות חייבות לשתף פעולה למען שמירה על חיי אדם ולמען הזכות המקודשת לחיים בביטחון".

משפחת טראמפ בכותל (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

"תודה לראש ממשלת ישראל ולשרה נתניהו על האירוח החם שלכם". כתבה רעייתו מלניה, "מדינה כל כך יפה עם היסטוריה עשירה ואנשים נפלאים".

למרות שלא העביר את השגרירות לירושלים כפי שהצהיר בתקופת הבחירות לנשיאות, בישראל מרוצים מביקורו של טראמפ, בפרט לאחר הנאום שנשא היום במוזיאון ישראל והוגדר "נאום ציוני".

"זו זכות לעמוד כאן בעיר העתיקה של ירושלים, לפנות לאזרחי ישראל ולכל האנשים במזרח התיכון שרוצים שלום ושגשוג. ירושלים היא עיר קדושה, איזו מורשת, הקשרים של העם היהודי לארץ הקדושה הזאת הם עתיקים ונצחיים. הם הולכים אחורה אלפי שנים, אל ימיו של המלך דוד שכוכבו מתנופף עכשיו על הדגל כחול לבן של ישראל" אמר טראמפ בנאום. הוא התחייב כי איראן לא תשיג נשק גרעיני.

נאום טראמפ במוזיאון ישראל, היום (צילום: לע"מ)

בחמאס תקפו את הנאום ואמרו כי הוא היה גזעני, "מבסס הקמה של משטר אפרטהייד ישראלי חדש", ו"מעודד את השנאה כלפי עם הפלסטיני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר