ברוך דיין האמת

אבל בירושלים: הגאון רבי יהודה מוצפי זצ"ל

בשעות הבוקר (רביעי) הלך לעולמו ראש ישיבת 'מנחת יהודה' הגאון רבי יהודה מוצפי זצ"ל, בנו של המקובל רבי סלמאן מוצפי זצוק"ל ואחיו של יבלח"ט הגאון רבי בן ציון מוצפי (דיין האמת)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי יהודה מוצפי זצ"ל (צילום: מאיר אלפאסי, כיכר השבת )

אבל בירושלים: בשעות הבוקר (רביעי) הלך לעולמו ראש ישיבת 'מנחת יהודה' הגאון רבי יהודה מוצפי זצ"ל, בנו של המקובל רבי סלמאן מוצפי זצוק"ל ואחיו של ייבדל-לחיים הגאון רבי בן ציון מוצפי.

בשנה האחרונה סבל הרב מהמחלה הנוראה, ובחודש האחרון חלה הידרדרות חמורה במצבו. אמש נקראו בני המשפחה לשהות סמוך למיטתו בבית החולים והבוקר הוא השיב את נשמתו.

במשך שנים התגורר רבי יהודה מוצפי בשכונת גאולה בירושלים, היה נחשב לתלמידו הקרוב ביותר של הראשון לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל, וכן מקורבו של הגאון רבי יעקב יוסף זצ"ל.

הרב יהודה מוצפי בראיון ל"כיכר השבת", 2011

בין היתר, החזיק בביתו את אוסף השופרות הגדול בעולם, והיה מסתובב בין תלמודי התורה, ומלמד את תינוקות של בית רבן על השופרות.

בשנת 2011, ערב ראש השנה תשע"ה, התראיין הגר"י מוצפי ל"כיכר השבת", וסיפר על אוסף השופרות הענק שאוחסן בביתו: "זה כרטיס כניסה לבתי הספר. היום אתה בא לבתי ספר, שאין שם כל כך תורת ישראל, רוצים לשמוע על השופר ולראות. וכך הסתובבתי בכל ערי ישראל. אני מסביר להם על השופר ולמה זה מעורר אותנו".

מסע הלוויה ייערך בשעה 15:00 בבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות ירושלים.

הרב מוצפי עם הגר"מ אליהו זצ"ל (צילום: אתר הרב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר