לאחר כשבוע

נעצרו 3 חשודים במעורבות בלינץ' בחווארה

הלילה נעצרו עוד חשודים בהפרות סדר שארעו בכביש 60 סמוך לחווארה שבמהלכם הותקף אזרח ישראלי וכמעט נעשה בו לינץ' לולי השתמש בנשקו האישי והרג מחבל (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האירוע בחווארה (צילום: נאסר אישטייש, פלאש 90)

הלילה (ד') בפעילות של משטרת ישראל ובשיתוף כוחות צה"ל מחטמ"ר שומרון, נעצרו לחקירה שלושה חשודים תושבי חווארה שעל פי החשד, לפני כשבוע יידו אבנים והסתערו לעבר רכבו של אזרח ישראלי תושב איתמר בכביש 60 סמוך לחווארה במטרה לפגוע בו.

מעצר השלושה, הינו חלק מגל מעצרים שהחל עם ראשיתה של החקירה ומצטרף למעצרו של נהג האמבולנס שעל פי החשד חסם במכוון את דרכו של התושב הישראלי ומנע את הימלטותו מהמקום.

כזכור, הצליח האזרח לשלוף את נשקו ולירות באחד הפורעים שנהרג ולפצוע מחבל נוסף וכך נמלט מהמקום.

מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה מורכבת, שבמהלכה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ונאספו ראיות וממצאים שהביאו לחשיפת חלק מהמעורבים וללכידתם.

מהמשטרה נמסר בנוסף, כי החקירה עודנה נמשכת והיא תמשיך לפעול ביחד עם כוחות הביטחון למעצרם של מפירי הסדר ומיידה אבנים אשר היו מעורבים באירוע זה ובאירועים אחרים בהם ניסו לפגוע באזרחים ולסכן את חייהם.

"המשטרה תמשיך בביצוע פעולות מניעה לצד אכיפה נחושה כנגד אותם פורעי החוק, על מנת למצות עימם את הדין ולהגן על אזרחי מדינת ישראל בכל מקום ובכל זמן", נאמר בהודעת הדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר