תקרית מביכה

המבוקש ביקש לשירותים ונמלט מהמקום

מחבל פלסטיני שנעצר במהלך פעילות מבצעית יזומה ליד בית לחם הצליח להערים על החיילים ולהימלט מהמקום לאחר שביקש לגשת לשירותים. הוא נעצר לאחר כמה שעות (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מבוקש, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

תקרית מביכה לכוחות הביטחון ליד בית לחם: מחבל פלסטיני, פעיל ג'יהאד איסלאמי נמלט ביום שלישי בצהריים, שעות ספורות לאחר שנעצר על-ידי כוח צה"ל באזור בית לחם. על פי הדיווח ב-ynet, תחקיר ראשוני של האירוע העלה כי המחבל הפלסטיני ביקש וקיבל אישור מאחד הלוחמים ששמר עליו במוצב בגוש עציון לגשת לשירותים.

המחבל ניצל כמה רגעים של היסח דעת של החיילים כדי לברוח מהמוצב ולהיעלם. רק בלילה שבין שלישי לרביעי הוא נלכד שוב והועבר לחקירת שב"כ.

הפלסטיני נעצר במהלך שעות היום בפעילות מבצעית יזומה, שבמסגרתה עצרו הלוחמים רכבים חשודים באזור בית לחם וערכו ביקורות רנדומליות. באחת הבדיקות התברר כי הלוחמים עיכבו מבוקש לחקירה בעל עבר ביטחוני ולכן עצרו אותו, אך כאמור, הוא הצליח להערים על החיילים ולברוח לכמה שעות במהלכן יכל להחביא ראיות נגדו ולגרום לנזק ביטחוני.

בגדוד השריון שאחראי על הגזרה העירו לחיילים במוצב הפילבוקס שממנו נמלט הפלסטיני. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "העצור ברח ממוצב שבו שהה ונעצר בהמשך הלילה בשנית על-ידי כוחות הביטחון. האירוע תוחקר והלקחים הופקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר