בשורה לנוסעים

מיום שני: כל מונית תוכל לפעול בנתב"ג

בעקבות סיום המכרז הקיים וכניסת מכרז חדש יתאפשר לכל מונית הרשומה על פי חוק לפעול בנתב"ג ולקחת נוסעים ממנו במחיר החדש המוזל ב-31% מהמחיר הישן (תחבורה ציבורית)

(צילום: משה שי, פלאש 90)

מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות הורה הבוקר (חמישי) בישיבה דחופה, למזער את הפגיעה בציבור הנוסעים מנתב"ג הנדרש למוניות מיוחדות (ספיישל) זאת כדי שהחל מיום ב' הקרוב תוכל כל מונית הרשומה כחוק בישראל לאסוף נוסעים מנתב"ג לאחר רישום ועמידה בתנאי הפיקוח הכללי של רש"ת עד להודעה חדשה.

ההנחיה לנתב"ג היא לסיים את ההכנות עד יום ראשון ה 28.5 ולהיות ערוכים להפעלה של מערך המוניות עם סיום חוזה של מוניות הדר - לוד בנתב"ג, ביום שני ה-29 למאי.

שירות לנוסעים יינתן גם באמצעות האפליקציות הרשומות בישראל ולאחר רישום על פי כללי הסדר הנהוגים בנתב"ג.

בנוסף תעמיד רשות שדות התעופה לרשות הציבור מערך אוטובוסים חינם אין כסף בשעות העומס ומחסור במוניות.
מוניות הדר לוד יסיימו את חוזה ההתקשרות עם רש"ת ביום שני, ה-29.5.17.

כזכור, מכרז המוניות בנמל התעופה בן גוריון אשר כלל תחרות על המחיר הנמוך לצרכן, בו הודיעה חברת מוניות הדר שהגישה הצעה משותפת עם מוניות גט על הפחתה של 31% מהמחיר המקסימלי במחירון משרד התחבורה.

במסגרת מכרז המוניות כללה רש"ת תחרות במכרז על פרמטר אחד בלבד, והוא שיעור ההנחה מתעריף דמי הנסיעה מנתב"ג, הן על התעריף הקבוע בצו, והן על פי נסיעה לפי מונה, כפי שנקבע בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז - 2016.

הצעת מוניות "הדר" ו"Gett" כאמור עמדה על שיעור הנחה של 31 אחוז מתעריף דמי הנסיעה לצרכן (הקבועים בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז – 2016) וכך דמי הזיכיון במכרז של רשות שדות התעופה הוזלו ב-30 אחוז במטרה לגלגל את הרווח לכיסי הצרכן.

אלא שלאחר מכן התגלע סכסוך בין גט לנהגי מוניות הדר כשבמוניות הדר מסרבים לתת את ההנחה שגט מעוניינת לתת ולכן התערבו ברש"ת כדי למנוע מצב בו הנוסעים "יענשו" בשל הסכסוך בין הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר