מצפצפים על טראמפ

האיראנים בנו מפעל טילים תת קרקעי נוסף

האיראנים הודיעו דרך סוכנות הידיעות האיראנית 'פארס' כי הקימו מפעל טילים חדש תת קרקעי במטרה להמשיך בפיתוח טילים בליסטיים למרות האיומים הברורים מצד ארה"ב (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

האיראנים ממשיכים במסע ההתחמשות שלהם בטילים ארוכי טווח. סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" מסרה כי איראן בנתה מפעל תת קרקעי נוסף, שלישי במספר לייצור טילים בליסטיים.

"המפעל התת-קרקעי השלישי של איראן נבנה בשנים האחרונות על ידי משמרות המהפכה. אנחנו נמשיך לפתח בכוח את יכולות הטילים שלנו", צוטט מפקד כוחות האוויר והחלל של משמרות המהפכה באיראן, אמיר עלי חאג'יזאדה, בסוכנות הידיעות האיראנית.

ההכרזה האיראנית היא סוג של פרובוקציה אל מול דבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בימים האחרונים וכוונתו להטיל סנקציות חדשות על המדינה השיעית הקיצונית בתגובה לניסויי הטילים האחרונים שלה.

"זה טבעי שהאויבים שלנו אמריקה והמשטר הציוני כועסים על תוכנית הטילים שלנו משום שהם רוצים שאיראן תהיה בעמדה חלשה", אמר הבכיר במשמרות המהפכה האיראניים.

טראמפ הבהיר לאחרונה לאחר ניסויי הטילים האחרונים של איראן כי הוא אינו שולל לשקול פעולה צבאית נגד איראן "איננו מורידים שום אופציה מהשולחן", אמר הנשיא האמריקני במסיבת עיתונאים ועורר תגובות נזעמות בקרב הבכירים האיראנים שהצהירו כי איראן אינה מתכוונת לעצור בתוכניותיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר