נעצרו 3 חברי כנופיית גנבי כספומטים בדרום

תושב הפזורה הבדואית בדרום, בן 24, נעצר הבוקר (חמישי) על ידי בלשי היחידה המרכזית בחשד למעורבות בגניבת כספומטים בדרום, זאת בהמשך למעצר חשודים נוספים (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

תושב הפזורה הבדואית בדרום, בן 24, נעצר הבוקר (חמישי) על ידי בלשי היחידה המרכזית, זאת בהמשך למעצר חשודים נוספים שנעצרו באותה פרשיה במהלך השבועיים האחרונים. "מדובר בשילוב זרועות בין יחידות משטרה בדרום שנועדה למגר את תופעה זאת הפוגעת באופן ממשי בתחושת ביטחונו של הציבור" נמסר מהמשטרה.

פעילות ענפה של יחידות משטרת ישראל, הכוללת פעילות טכנולוגית ואופרטיבית גלויה וסמויה, הביאה למעצרם של חברי כנופיה שעסקה רבות על פי החשד בגניבת כספומטים ברחבי אזור הדרום והמרכז.

לפני כשבועיים, נצפו החשודים בישוב גן יבנה כשהם ברכב מסוג ג'יפ שחור, שהתברר לאחר מכן כי זה נגנב שבוע לפני כן מהישוב עומר, כשהרכב חונה על המדרכה בסמוך לעסק. ניידת סיור שהחלה מתקרבת לעברם הביאה את החשודים להתחיל בנסיעה כשכספומט אותו הצליחו לגנוב מהמקום מונח בתא המטען של רכבם. במהלך נסיעתם נשמט הכספומט, יתכן אף במתכוון, מתא המטען אל הכביש והחשודים המשיכו במנוסתם תוך שירדו לשטח.

בלשי היחידה המרכזית שעסקו בפעילות סמויה כנגד חברי הכנופיה, החלו במרדף אחר החשודים שנמשך דרומה. לפעילות זאת הצטרפו לוחמי יחידת מג"ן של המחוז הדרומי במשטרה והודות לפעילות משולבת עם יחידות מיוחדות נוספות הצליחו כוחות המשטרה לחתור למגע עם החשודים שניסו להימלט תוך ניגוח ניידת המשטרה.

עת נעצר הרכב, מספר חשודים ירדו ממנו והחלו מנסים להימלט רגלית, אך נחישות הבלשים הביאה למעצרם ואלו הועברו לחקירה ביחידה המרכזית.

הג'יפ בו נמלטו

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת בבית המשפט ונמשכו פעולות חקירה נוספות במטרה להגיע אל חשוד נוסף שלהערכת המשטרה משתייך לכנופיית גנבי כספומטים זאת. כאמור, הבוקר השלימו בלשי היחידה המרכזית לכיש את פעולות האיתור של החשוד הנוסף וזה נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה במשטרה.

בהמשך היום החשוד יובא להארכת מעצר בבית המשפט ובמשטרה צופים כי כבר בימים הקרובים תבשיל חקירת כלל החשודים המעורבים לכדי כתבי אישום שיוגשו נגדם.

"תופעת גניבת הכספומטים חמורה ופוגעת רבות בתחושת ביטחונו של הציבור. מדובר בכנופיה שפעלה בכל הארץ ומעצרם הוא חלק חשוב במסגרת המאבק בפשיעה אותו מנהלת משטרת ישראל כנגד כנופיות רכוש ואלימות באמצעות יחידותיה המיוחדות", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר