הטוב כי לא כלו רחמיך

שנה אחרי האסון: משפחת עמנואל חובקת בן

כשנה לאחר האסון הנורא בו איבדו את בנם הפעוט בתאונה קשה בצומת גימזו, חובקת משפחת עמנואל בן. אבי המשפחה: "מרגישים את יד ה' החזקה אשר לא עוזב אותנו" (חרדים, ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הטוב כי לא כלו רחמיך: כמעט שנה לאחר האסון הנורא בו איבדו את בנם הפעוט בתאונה קשה בצומת גימזו, חובקת משפחת עמנואל בן, בשמחה ובמזל טוב.

כזכור, בחודש סיון בשנה שעברה, איבדה משפחת עמנואל את בנה, משה מתנאל ז"ל, בן שנתיים וחצי בלבד, שבועיים לאחר שנפצע באורח אנוש בתאונת דרכים קשה.

עוד בנושא:

היה זה לאחר חצות הלילה, כאשר משפחת עמנואל חזרה לביתה ונקלעה לתאונת דרכים קשה, בסמוך לצומת גמזו, בין כביש 443 לכביש 444, בה נפצע משה מתנאל ז"ל באורח אנוש, שניים נוספים באורח בינוני וחמישה באורח קל.

משה מתנאל ז"ל נמצא בתוך הרכב כשהוא ללא הכרה וללא דופק ונשימה. כוחות ההצלה פתחו בפעולות החייאה מצילות חיים, והוא פונה במצב אנוש לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נפטר לאחר כשבועיים, למגינת לב בני המשפחה.

זירת התאונה הקשה (צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

כעת, כמעט שנה אחרי האסון הנורא, כשבוע בלבד לפני יום השנה שיחול בשבת הבאה, ט' בסיון, חובקת המשפחה בן.

אב המשפחה, הרב מיכאל עמנואל, רב בית הכנסת איילון בתל אביב, אמר: "סייעתא דשמיא, טוב להודות לה', מרגישים יום יום את יד ה' החזקה אשר לא עוזב אותנו".

אחד מבני המשפחה אומר ל"כיכר השבת" כי "מן ההוגנות להקב"ה לפרסם את הנס הגדול שעשה עימנו הבורא יתברך שמו שכל בית ישראל יתחזקו באמונה תמימה ופשוטה שמאחרי כל חושך מסתתר אור גדול. 'ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה בוודאי גם שם נמצא ה' יתברך'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר