"עת לדבר"

"הפלג הירושלמי" יערכו כינוס מחאה גדול

בשבוע הבא ייערך כנס גדול של הפלג הירושלמי ותומכיו במחאה על מאסרם של עסקני הפלג וראשי עיתון הפלס לפני כמה שבועות. "ציבור בני התורה לא ישתוק עוד" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ר' שמואל אוירבך נושא דברים בכינוס וכתבתם (צילום: קובי הר צבי)

כינוס מיוחד של הפלג הירושלמי יתקיים בשבוע הבא בירושלים. הכינוס שיתקיים תחת הכותרת "עת לדבר" ייערך ביום חמישי הקרוב, שמטרתו על פי עסקני ׳הפלג׳ להביא המונים ש"יכריזו ברמה כי שום גורם שבעולם לא יצליח למנוע מציבור היראים לעמוד על משמר עקרונותיו המקודשים, כפי שנמסרו מפי מרנן גדולי ישראל זצוק"ל ומעתיקי השמועה החיים עמנו לאוי"ט".

הכינוס צפוי להיות מחאה וחיזוק כמגד מעצרם של עסקני הפלג הירושלמי וראשי עיתון הפלס לפני מספר שבועות.

לדברי עסקני הפלג הירושלמי, "היהדות הנאמנה בארץ הקודש ובמרכזה ציבור בני התורה בכל אתר ואתר עומדים בשנים האחרונות תחת מסע שיסוי ורדיפה חסר תקדים של השלטון ושל גורמים פוליטיים שונים, ששמו להם למטרה לדכא את קול האמת התורתית בכל דרך אפשרית. אותם גורמים עושים ככל שביכולתם כדי לשתק ולהשתיק כל מי שמשתייך לציבור בני התורה העומד בנחישות מול מזימות השלטון לקעקע את היכלי התורה ולשנות את פני הציבור החרדי".

לדבריהם, "הרדיפה האכזרית מתנהלת בצורה גלויה נגד ציבור גדול וחשוב ורבותיו, מתוך ניסיונות מתמשכים לפגוע באברכים תלמידי חכמים ומשפחותיהם ואף בילדים רכים הנרדפים על צווארם".

"מסע הרדיפה שם לו למטרה לפגוע בכל מי שעומד בגאון על העקרונות המקודשים שנמסרו בדורות האחרונים ע"י רבותינו גדולי ישראל זצוק"ל ויבדל"א, שהורונו לעמוד על משמר היהדות ללא ויתורים ופשרות, ומתוך התנגדות נחרצת לכל ניסיונות לבצע רפורמה באורחות חייו של ציבור היראים", טוענים המארגנים.

עסקני הפלג טוענים כי "המסע האובססיבי שנועד להשתיק את עולם התורה בראשות רבותיו שליט"א, הגיע לשיאו באסרו חג של חג הפסח, בצעד חסר תקדים בחומרתו של מעצר באישון לילה של כשלושים מבני התורה ואישי ציבור, בהם בכירי ביטאון עולם התורה הפלס, שלוחיהם של רבותינו שליט"א, שנחטפו מבתיהם באופן אכזרי וברוטאלי באישון לילה של מוצאי שביעי של פסח".

במקביל, לטענתם, ניסתה המשטרה באותו יום לשתק לחלוטין את ביטאון עולם התורה, כאשר החרימה את כל המחשבים והציוד הנצרך להוצאת העיתון, כמו גם שורה של אמצעים חריגים נוספים, שנתקלו בביקורת משפטית חריפה שאילצה את המשטרה לחזור בה מהצעדים האלימים והדורסניים, כך לדבריהם.

דוברי הועדה המארגנת מסרו: "הכינוס יכריז כי ציבור בני התורה לא ישתוק עוד מול מסע הרדיפה המתמשך וכי אנו מתחילים בשלב משמעותי ביותר של 'עת לדבר', כאשר יובעו בפומבי דברים נחרצים וברורים אודות מסע ההרס והשנאה המתנהל בשנים האחרונות לעין השמש בצורה נוראה שלא הייתה כמותה".

"אנחנו פועלים במירוץ נגד השעון כדי להכין את האירוע ההיסטורי שבו תשמיע היהדות הנאמנה את קולה אודות החובה לעצור את הרדיפה המרושעת מכל הכיוונים, לקרוע את מסך השתיקה וההשתקה, ולהכריז ברמה כי דבר תורתנו יקום לעד וזאת התורה לא תהא מוחלפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר