המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

איראן פוחדים, הם לא יעשו כלום מול ישראל, כי הם יודעים שלפני שיעלה טיל לכיוון ישראל - כל מפעלי האטום יתפוצצו באיראן ולא יישאר שריד של אדם באיראן (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מוביל ומכוון את כל המנהיגים, ראשי הממשלות והנשיאים בעולם, בדרך הטובה בלבד. לב מלך ביד ה', מחזיק אותם ומכוון אותם בדרך לעולם של אהבת חינם ושלום, למרות שאנשים רואים שהכל בעולם מבולבל ומעוות ושהעולם כולו בתוהו ובוהו. מטרתו של בורא עולם להוביל את העולם כולו לאהבת ארץ ישראל ולאהבת יהודֵי ישראל שגרים בארץ הקודש. מטרתו להביא את כל יהודי העולם לעלות לארץ ישראל, להוביל אותם מהגולה לגאולה בארץ ישראל, להמליך עליהם את מלך המשיח ובורא עולם ימלוך על כל העולם לכבודו!

כל מדינות העולם בבלבול נוראי, אסונות טבע של אש, מים ואדמה, רוחות קשות, רעידות אדמה, בכל העולם מרגישים שאין יציבות בכדור הארץ. הכל הפוך, תוהו ובוהו, וגוג ומגוג, כולם מפוחדים ומפחדים. כל מדינה מאיימת באטום האחת על השנייה ולא יודעים מה יילד יום, ובארץ ישראל הקדושה - הכל טוב! כל המדינות, הארצות והמנהיגים, שרוצים להפריע ולפגוע בארץ הקודש, בורא עולם מפרק אותם והורס להם את החיים. לא תהיה מלחמת עולם שלישית ולא יהיה אטום בעולם, כי בכל מדינה שיש לה אטום, יש מרגלים שמודיעים למדינותיהם, ולפני שמדינה תחליט לשלוח אטום - היא תקבל אטום בפנים.

היהודים בגולה פוחדים, האנטישמים שונאים אותם, מחפשים ומגרשים אותם והיהודים מורידים כיפה, מסתתרים ומתחפשים כדי שלא יכירו בהם שהם יהודים, כל השנה פורים. אומר להם בורא עולם: 'עד מתי תהיו אטומים ולא מבינים? מה זה, עוד לא הבנתם שנגמרה הגולה? עוד לא הבנתם שאני הקדוש-ברוך-הוא, נמצא בארץ ישראל הקדושה, מגן ושומר? עוד לא הבנתם שאבא ואמא שלכם זו ארץ ישראל? למי אתם מחכים? בארץ ישראל יש הכל, כל מה שחפץ ליבו של האדם - יש בארץ ישראל: יהודים הולכים בראש מורם ובביטחון מלא, יש פרנסה הכי טובה, עזרה הדדית, רפואה הכי טובה, חיים רוחניים, הגנה ושמירה על כל אדמת הקודש וגם אנחנו נשתדל לשמור על עצמנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים: 'תלכו בחוקותיי, תקיימו את עשרת הדיברות ותקשיבו לי - תהיו מוגנים ושמורים ומבורכים מפי עליון!' חייב יהודי לעשות השתדלות, כי הבחירה בידי האדם.

את המסתננים, הסודנים והאריתראים שבארץ ישראל - צריך להחזיר דחוף לארצם. הם באו עם חולי גופני קשה, חולי נפשי קשה, ללא חיסונים, ואנשים נדבקים במחלות קשות שאין להן פתרון. כל עובד לא יהודי שבא מחו"ל, צריך להיבדק בדיקות דם כלליות מא' עד ת'.

רוסיה, פוטין רוצה לראות את היהודים בארץ ישראל, מעריך אותם, גאה ושמח ביהודים שבארץ ישראל.

ארצות הברית, טראמפ מכוון על-ידי בורא עולם. בעזרת ה' הוא יבוא לישראל, יתבונן, יראה, יקשיב ויחשוב מה לעשות. הוא נזהר מאוד בדיבורו כי לא רוצה להרגיז את הערבים מסביב. כשיחזור לארצות הברית, יפעל ויעשה מה שצריך כי הוא מכוון על-ידי בורא עולם - לב מלך ביד ה'.

אירופה מלאה במסתננים מוסלמים שרוצים להפוך אותה למוסלמית, רוצים לשלוט בנוצרים. הם שונאים את הנוצרים פי-מאה מאשר את היהודים.

סוריה תמשיך להימחק, לא יעזור לה כלום, אין פתרון - יד ה' בדבר. סוריה תכננה לפני כמה שנים, ביחד עם החיזבאללה, הפלסטינים ברצועת עזה, איראן ועיראק, לשלוח טילים כימיים לארץ ישראל, ביום הכיפורים שאחרי מלחמת 'צוק איתן'. הפתיע אותם בורא עולם שנתיים קודם והרס את סוריה, גם כי רצו להרוס את ארץ ישראל וגם שפגעו, במלחמת יום כיפור, בחיילי צה"ל באכזריות רבה שלא הייתה כמותה מתחילת העולם - והם משלמים! מי שמתערב ושואל 'למה' - נלחם עם הקדוש-ברוך-הוא והוא בסכנה.

נסראללה וחיזבאללה אין לו מוח ולא כוח, נשאר לו רק הזנב שמקשקש. כל פעם הוא 'מצייץ' ובורח לבונקר. יש בלאגן בתוך חיזבאללה.

החמאס בינתיים שקטים, השקט הזה הוא ערמומיות ונוכלות. הם רוצים לראות מה יגיד טראמפ, מה קורה בעולם. הם מחכים, מתחמשים וחופרים מנהרות כרגיל.

בגדה המערבית, אבו מאזן נותן הוראות לרצוח בסכינים ולזרוק אבנים, בכדי לפרסם כמה הם במצוקה ומִסכנים. הוא רוצה למשוך אש בתקשורת ולהמשיך עם הערמומיות והרוע, לא יעזור לו כלום.

ירדן, מלכם מחכה, הוא רוצה חלק מארץ ישראל הקדושה כדי לשים שם את כל החמאס, הפלסטינים והפליטים, שיהיו שם כולם 'שקשוקה'.

תורכיה, ארדואן במצוקה. הוא צועק וזועק כאילו שהוא שונא את ישראל, אבל בתוך ליבו הוא רוצה שיעזרו ויצילו אותו מדאע"ש ומהמורדים שרוצים להרוג אותו.

עיראק ארץ רפאים, הורגים זה את זה ללא הפסקה, זה חלק מהמקצוע שלהם.

במצרים רעב כבד ללחם. יש דאע"ש וחמאס במדבר סיני שנלחמים בתוכם בגלל ההברחות במאות מיליונים. סיסי נמצא בבלבול ומפחד שיהרגו אותו. לעשרות מיליוני מצרים אין פרנסה ואוכל, יש מלחמת קיום. דאע"ש, מה שעשה בעיראק - רוצה לעשות במצרים.

איראן פוחדים, הם לא יעשו כלום מול ישראל, כי הם יודעים שלפני שיעלה טיל לכיוון ישראל - כל מפעלי האטום יתפוצצו באיראן ולא יישאר שריד של אדם באיראן.

צבא-הגנה-לישראל הוא הצבא הכי טוב בעולם, כי יש להם עזרה מהקדוש-ברוך-הוא.

כל הגנבים, הרמאים, אנשי הזימה והמשוחדים, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר - מתגלים. מי שיפסיק ויעשה תשובה - יעשו לו חנינה משמיים.

הורים, להסביר לילדכם שלא יתבוללו עם הגויים. צריך להסביר להם מה זה יהודי ומה זאת יהדות, להסביר שבהתבוללות אין נשמה ליהודי - הנשמה עוזבת. משיח נמצא, עובד ופועל, מוטרד וכואב מההתבוללות, מההתערבבות של בנות ישראל עם הגויים. הקדוש-ברוך-הוא מצווה על כל מנהיג ורב בישראל, לדבר על ההתבוללות, כמה היא מכאיבה לבורא עולם! כמה היא אסון לעם היהודי! עם כל הקשיים שעברו היהודים, הם ממשיכים ללכת בראש מורם.

אין ירידה, יש עלייה ועוד עלייה עד הסוף. שמיים לא מקנאים באדם שצוחק ולועג לגאולה ומשיח, זה בדיוק כמו שהוא צוחק לקדוש-ברוך-הוא, שמיים לא מקנאים בו.

הקדוש-ברוך-הוא מכין את מלך המשיח בכדור הארץ ובשמיים, צעד אחר צעד, שמשיח יתגלה בהדרגה. רבי שמעון בר יוחאי ואלעזר בנו, והצדיקים, מחכים ליום המיוחל של היהודים בארץ ישראל! הקדוש-ברוך-הוא נותן למשיח סימנים לאט לאט, וגם לאנשים, כדי שלא יהיו בפאניקה. שתי הנשמות של מלך המשיח פועלות כתאומות. משיח למעלה נמצא עם לאה ומלמד אותו הקדוש-ברוך-הוא, ומשיח למטה מלמד את עם ישראל, עד שיגיע הזמן שתהיה שלמות בין שמיים וארץ ואז הכל יפתח! אין חזרה, אין מעצור, הכל ממשיך לפי הוראתו של בורא עולם, עד הכתרת מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר