איבוד ערכים

חג מתן תורה: ילדי בית ספר נלקחו לכבוד שבועות ל..כנסייה

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין עוררה סערה ברשת כאשר העלתה תמונה של טיול בית הספר של ילדיה לקראת חג השבועות לכנסייה הפרובוסלבית ביפו. לאחר סערה התמונה נמחקה (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום מסך טוויטר)

בציבור הכללי בישראל מנסה מערכת החינוך הממלכתי להתעלם מהמשמעויות האמיתיות של חג השבועות כחג מתן תורה ומעדיפים להתמקד בהגדרת החג כחג הקציר ויש שמכנים אותו כחג המים אולם השנה מתברר כי יש מי שהלכו אף צעד אחד רחוק מידי.

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) פרסמה הבוקר (ו') ציוץ בחשבון הטוויטר שלה, תמונה של ילדים המבקרים במסגרת הלימודים בכנסיה לקראת... חג השבועות.

״בחגיגת שבועות הלכו ילדי כתה ה בביהס לטבע לבקר בכנסיה הפרובוסלבית הצמודה. היה מרגש״. צייצה חברת הכנסת ציוץ תמוה במיוחד. מדובר בכנסייה הפרוסלבית ביפו, 'סיינט טאבתה', שם הסבירו לילדים על... רות המואבייה שרק "במקרה" נטשה לחלוטין את עבודת האלילים לטובת היהדות.

מתברר כי לא רק הגולשים החרדים הביעו את פליאתם ותדהמתם מהעניין, חברת הכנסת מירב בן ארי צייצה בתגובה: ״אחותי. באמת לא הבנתי מה הקשר בין חג שבועות(חג מתן תורה, טנא, ביכורים וכדומה) לביקור בכנסייה? אולי בחנוכה (חג החגים) אבל בשבועות? מוזר״.

"רות המואבייה, יחסי שכנות", הגיבה לה בחזרה חברת הכנסת נחמיאס ואף ׳עקצה׳ את בן ארי: "לא נורא ממי את לא ישנה מספיק כרגע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר