פרסום ראשון

בחמישי: פגישת החרדים ונתניהו על מתווה הכותל

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני לפגישה - ביום חמישי הקרוב - בנושא מתווה הכותל, כך נודע ל'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן את ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני לפגישה בנושא מתווה הכותל, כך נודע ל"כיכר השבת".

הפגישה צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב, לאחר חג השבועות. לפגישה הוזמנה גם שרת המשפטים איילת שקד.

כזכור, הפגישה בנושא הייתה אמורה להתקיים לפני שבוע, לאחר ישיבת הממשלה, אך ראשי המפלגות החרדיות לא הגיעו לפגישה של פורום ראש המפלגות, שם תכננו לדבר על נושא הכותל, וכך נדחתה הפגישה בכשבועיים.

חוק הכותל, מתווה הכותל, רפורמים ובג"צ. "כיכר השבת" עושה סדר

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת": במהלך פגישת ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו, עדכנו הפוליטיקאים את הרבנים כי חוק הכותל ככל הנראה לא יחוקק אלא ישמש כאיום בלבד על הממשלה ובג"צ.

לדברי השרים החרדים בשיחה, חוק הכותל אותו יזמה ש"ס, לא יעבור כחקיקה מיידית למרות ששבו והעלו את הצעת החוק לסדר היום. לדבריהם, החוק ישמש כאיום על הממשלה אם זו תתנגד להעביר את ההחלטה לביטול מתווה הכותל הקודם. כמו כן, כרמז לבית המשפט העליון - כי אם יתערב בצורה דרמטית הרי שהחרדים ילכו לחקיקה עוקפת בג"צ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר