זיכוי ואשפוז

עורף הראש של גרושתו - זוכה וישלח לאשפוז בכפייה

בית המשפט קיבל את עמדת סנגורו של מאיר גולדשטיין, שהואשם ברצח גרושתו אדל קלמן ועריפת ראשה וזיכה אותו בשל אי שפיות, אך שלח אותו לאשפוז בפכייה ל-25 שנה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בסיון תשע"ז | 28.05.17
הרוצח והנרצחת (צילום: צילום: עידו ארז, ynet)

פרקליטות המדינה דרשה לגזור 25 שנות אשפוז בכפייה על מאיר גולשטיין, הגר שרצח את גרושתו וערף את ראשה בעיר טבריה. מנגד, פרקליטו דרש לזכותו שכן חוות דעת הרפואית מלמד כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין וכי לא היה שפוי בשעת הרצח המזעזע.

בית משפט המחוזי בנצרת ה כריע היום (ראשון) כעמדת שני הצדדים כאשר מחד זיכה אותו בשל אי שפיות ומצד שני שלח אותו ל-25 שנות אשפוז בכפייה בבית חולים פסייכאטרי ובתנאי מאסר.

יצוין כי הפרקליטות הסכימה לבקשה לזכותו שכן הוא אינו שפוי, אך עמדה בדרישתה לגזור עליו אשפוז.

כזכור בחוות הדעת נכתב כי "מאיר גולדשטיין היה שרוי במצב פסיכוטי בעת הרצח, לא ידע להבדיל בין טוב לרע ולא היה אחראי למעשיו".

בכתב האישום נטען כי גולדשטיין נכנס לדירה של אדל קלמן, גרושתו, בתואנה שהוא מעוניין לקחת חפצים שלו. לאחר מכן הוא עשה את עצמו יוצא מהדירה וארב לה. כשיצאה, דקר אותה למוות בסכין ולאחר מכן כרת את ראשה.

בשלב זה הוא הצית את הגופה ויצא מהבית כשהוא אוחז בראש הכרות. הוא ניסה להצית גם אותו, זמן קצר לאחר מכן נעצר, ואז מלמל כי אשתו הייתה "עמלק". "הוא אמר שבת קול יצאה ואמרה לו מה לעשות, אבל הוא קיבל הוראה מאותה בת קול", סיפר סנגורו עו"ד אפרים דמרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר