14 עוכבו לחקירה בפרשה

דרעי, מנכ"ל משרד ממשלתי ואיש עסקים בכיר - נחקרים

שעות ספורות לפני חקירתם של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ורעייתו יפה במשרדי להב 433, המשטרה עיכבה 14 חשודים בפרשה - בהם מנכ"ל משרד ממשלתי, איש עסקים בכיר ובכירים נוספים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בסיון תשע"ז | 29.05.17
אריה ויפה דרעי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מעט לפני השעה 10:00 בבוקר (שני) הגיעו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ורעייתו יפה לחקירתם במשרדי להב 433 בלוד. שעות ספורות לפני החקירה, עכבה המשטרה 14 חשודים בפרשה שנחקרים בשעה זו. בין המעוכבים לחקירה - מנכ"ל משרד ממשלתי, בכירים במשרד לפיתוח הנגב והגליל ולפי הדיווח ב-ynet, גם איש עסקים בכיר בנחקרים.

המשטרה עכבה בבוקר את החשודים כמעורבים, כשעל פי חשדות המשטרה הם העבירו כספים למיזמי נדל"ן של משפחת דרעי במטרה לחקור אטתם לפני חקירת השר.

בשעה 9:30 הגיע השר דרעי למשרדי להב 433 בלוד, כאשר בחדר הסמוך יושבת רעייתו יפה, ושניהם נחקרים במקביל - צעד שאושר על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, אותו יועץ משפטי שלא אישר לחקור במקביל את ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

החשדות בפרשה הם אי דיווח לרשויות המיסים והלבנת הון, בעקבות כך חוקרי רשות המיסים יהיו חלק מרכזי בחקירה.

יצוין כי על רוב פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום, ולפי הדיווחים בכלי התקשורת עולה כי החקירה עוסקת במיזם נדל"ן בשכונת גבעת שאול ובבית המשפחתי במושב ספסופה שבצפון.

עד כה נחקרו בפרשה אחיו, עו"ד שלמה (מומו) דרעי ובתו. יצוין כי השר אריה דרעי הצהיר מספר פעמים כי הוא סומך על גורמי האכיפה וישתף פעולה במהלך החקירה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל עכבה הבוקר לחקירה, 14 חשודים מכל רחבי הארץ, במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433-יאח"ה, בשת"פ עם רשות המיסים.

"מדובר בחקירה שראשיתה באפריל 2016, אשר נסובה תחילה בחשדות לקיומן של עבירות מיסוי בעיקר בתחום הנכסים וכאמור הורחבה לחשדות הנוספים, המיוחסים לחשודים רבים לרבות נבחר ציבור ורעייתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר