התגרות נוספת

צפון קוריאה ערכה ניסוי בטיל בליסטי

קוריאה הצפונית ביצעה הלילה ניסוי בטיל בליסטי לטווח בינוני. הטיל נחת בשטח המים הכלכליים של יפן. בדרום קוריאה גינו את המהלך, צפון קוריאה הודיעה שתמשיך בפעילותה (בעולם)

טיל בליסטי, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

צפון קוריאה ביצעה הלילה (שני) ניסוי נוסף בטיל בליסטי לטווח בינוני, הטיל ששוגר מאתר ניסוי צבאי באזור החוף, סמוך למחוז גאנגוון במזרח המדינה נחת בים הכלכליים של יפן.

בהודעה של דרום קוריאה השכנה נאמר כי הטיל ששוגר הוא מסוג סקאד לטווח בינוני והוא טס למרחק של ארבע מאות וחמישים קילומטרים ונחת מול חופה המזרחי של המדינה.

ראש ממשלת יפן שינזו אבה גינה את שיגור הטיל שערכה קוריאה הצפונית ואמר כי "ארצו תפעל בתיאום עם ארצות הברית ומדינות נוספות נגד הפרובוקציות של פיונגיאנג".

הניסוי הקודם שביצעה צפון קוריאה

דובר הממשלה היפנית אמר כי הטיל נחת בשטח המים הכלכליים של המדינה.

צבא ארצות הברית אישר את דבר שיגורו של הטיל ובהודעה של הצבא נאמר כי: "הם עקבו אחר מעופו של הטיל שארך כשש דקות אך בשום שלב הטיל לא היווה איום על ביטחונה של המדינה".

יוזכר כי בשבת האחרונה ביצעה פיוניאנג ניסוי במערכת חדשה ליירוט כלי טיס, בניסוי השתתף השליט קים ג'ונג און. בתום התרגיל הודיע המנהיג כי על הצבא להיערך לייצור מערכת ההגנה ולפרוס אותה בכל המדינה במטרה "לסכל את חלומותיהם הפרועים של מדינות האויב". לשון ההודעה שפרסמה פיוניאנג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר