בעיר אלעד

ילד בן 5 נפצע קשה: נדרס על ידי מונית כשחצה שלא במעבר חצייה

הילד נפגע קשות ממונית נוסעת לאחר שחצה שלא במעבר חצייה. הוא פונה לבית החולים שיבא לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה. שמו לתפילה, לרפואה שלימה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים יעקובי, חדשות 24)

ילד הולך רגל נפגע ממונית ברחוב יהודה הנשיא בעיר אלעד.פארמדיקים וחובשים מתנדבים ב'איחוד הצלה' סניף אלעד העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ומצבו מוגדר קשה.

שמו לתפילה: ישראל מנחם מנדל בן טויבא, לרפואה שלימה.

דניאל ואחנון חובש רפואת חירום של איחוד הצלה תיאר: "מדובר בתאונה עם מעורבות ילד הולך רגל ומונית. כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ומצבו מוגדר קשה".

חובש רפואת חירום איתן גברא ופראמדיק מד"א אורי גבריאל סיפרו: "על הכביש בסמוך לרכב שכב ילד כבן 5 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במהירות לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר קשה".

בהודעת הדוברות של מד"א נכתב, כי "בשעה 17:36 נמסר על ילד שנפגע מרכב ברחוב הנשיא באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח תל השומר ילד כבן 5 במצב קשה עם חבלה בראש".

מדוברות משטרת מרחב שרון נמסר: התקבל דיווח על תאונת דרכים באלעד ברחוב יהודה הנשיא 97. מונית פרטית פגעה בילד בן 5 שככל הנראה חצה הכביש שלא במעבר חציה.

"על פי גורמי רפואה, הילד פונה לביה"ח תל השומר כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה עם פגיעת ראש. נהג המונית הפוגעת עוכב במקום בידי בוחני תאונות דרכים של מרחב שרון, החקירה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר