נתפסו "על חם"

2 פלסטינים נתפסו עם 9 בקבוקי תבערה

ילקוט ובתוכו 9 בקבוקי תבערה ומרכיבים להכנתם נתפס בידם של שני נערים שככל הנראה ניסו להטמינו בציר הסמוך לעמדת המשטרה המוצבת מול ג'בל מוכבר (צבא וביטחון)

(צילום: דוברות המשטרה)

הצהרת תובע הוגשה כנגד 2 נערים כבני 17 תושבי ג'בל מוכבר במזרח ירושלים, שנחקרו במשטרה בחשד לנשיאת נשק וייצור נשק.

מעצרם בוצע לאחר שנצפו על ידי כוח משטרה ומג"ב שפעל בג'בל מוכבר בתחילת שבוע שעבר כשהם אוחזים בילקוט בידם שנראה כי הוא מלא וכבד.

הנערים הלכו לכיוון ציר בתי הספר בכפר ג'בל מוכבר, הסמוך לעמדת המשטרה המוצבת על מרפסת רחוב מאיר נקר מול הציר והכפר.

הכוח צמצם טווח והתקרב לנערים מהם נדף ריח של דלק. בבדיקת הילקוט אותרו ונתפסו 9 בקבוקי זכוכית, שניים מהם מוכנים להשלכה כבקבוקי תבערה, בקבוק פלסטיק 2 ליטר ובתוכו דלק, חולצת בד, סרט דביק וסכין. על התיק הופיע כיתוב בערבית עם שמו של המחבל 'בהא עליאן' הרוצח מהאוטובוס בארמון הנציב.

השניים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת עוז והממצאים הועברו לבדיקת המעבדה לזיהוי פלילי. בחקירתם קשרו עצמם למיוחס להם. עוד עולה כי בקבוקי התבערה יועדו ככל הנראה להשלכה לעבר הכוח המוצב במקום.

מעצרם הוארך על ידי בית המשפט, ואתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך פעם נוספת עד ליום חמישי , עת יוגש כנגדם כתב אישום.

במשטרה טוענים כי העובדה שמזה תקופה ארוכה מוצב כוח משטרה במרפסת הרחוב מאיר נקר ישנה מניעה וירידה משמעותית באירועי ידויי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הציר של השכונה הגובל עם הכפר ג'בל מוכבר.

"ערנות ומקצועיות השוטרים ולוחמי מג"ב הפרוסים לאורך הציר מנעה ניסיון מצד נערים לפגוע בכוחות המשטרה.
משטרת ישראל תמשיך בפעילות הנחושה בפריסה הנרחבת במטרה לסכל ולמנוע כל ניסיון של פורעי חוק להפר את הסדר והשקט בעיר", מסר דובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר